با دلیل بگوئید که نامزد مرد بیمار، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی: به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند.

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود ۶ ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد ۰۹ پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی

مخاطبان مجله خبری چشمک در آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی شما باید با سه شخص روبرو هستید. تام مدیر عامل یک شرکت بزرگ است. قبل از مراسم نامزدی اوکه قرار بود یکماه دیگر برگزار شود، او دچار ضربه مغزی شد. او چند روز قبل در حالی که از خیابان عبور می کرد با اتومبیلی تصادف کرد. تصادف و ضربه مغزی سبب شد که او همه چیز را فراموش کند. دو ماه پس از به هوش آمدن در بیمارستان، بر بالین خود با دو زن جوان مواجه شد که هر کدام خود را نامزد را او می دانستند. به نظر شما کدامیک راست می گوید و کدامیک دروغ؟

با دقت به تصویر نگاه کنید. تلاش کنید در کمتر از ۷ ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: خرس مخفی تصویر را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر را بررسی کنید. ۵ ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

پس از انتشار این سوال هوش، تنها عده کمی از کاربران موفق به شناسایی نامزد واقعی تام شدند. آیا شما نامزد تام را شناسایی کردید؟ در بخش توضیحات گفته شد که تام قرار بود یکماه بعد مراسم نامزدی خود را برگزار کند. اما او دچار تصادف شد. زن سمت راست حلقه ای بر دست دارد، وقتی تام مراسم نامزدی خود را برگزار نکرده بود، چگونه آن زن حلقه بر دست دارد؟ لذا به نظر می رسد او دروغ می گوید. او فقط میخواهد حرف خود را اثبات کند و به همین خاطر عصبانی است.

اما زن سمت چپ در حالی که حرف های آن زن دروغگو را گوش می دهد، اشک شوق می ریزد. به خاطر به هوش آمدن تام. شما چه حدسی زدید؟

شاید بپسندید: کدامیک از افراد تصویر مدیر یک شرکت است!؟ | ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید!

جواب آزمون شناسایی نامزد واقعی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی نامزد واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

با قرار دادن + و × بین عبارت ۲، ۱، ۶، ۶=۴۸، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

داستان ﺿﺮﺏﺍﻟﻤﺜﻞ دست بریده قدر دست بریده را می داند!

با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگوئید-که-نامزد-مرد-بیمار،-کدام-یک-از-زنان-تصویر-است!؟