با دلیل بگوئید کدامیک از ۳ زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟

آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار: این روزها سوالات هوش تصویری به یک بازی سرگرم کننده در فضای مجازی تبدیل شده اند. در این سوالات دقت و تمرکز و جزئی نگری شما مورد سوال قرار می گیرد. یک آدم باهوش آنقدر در زمینه دقت وتمرکز خود مسلط است که به اسانی می تواند این سوالات را در زمان بسیار محدود مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و پاسخ دهد. در آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار شما با یکی از همین سوالات مواجه هستید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

سوالات هوش می تواند به خوبی ساعات پایانی یک روز را برای شما دلپذیر و جذاب کنند. این سوالات به شما کمک می کنند تا خود را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. در آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار شما با یک معمای تصویری بسیار چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید این چالش را در کمتر از ۷ ثانیه پاسخ دهید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: در ۵ ثانیه عدد ۸۴۰۰ را در تصویر پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برای پاسخ به سوالات مختلف هوش، شما باید از تمام قوه بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. شما باید بتوانید در یک نگاه همسر واقعی چارلز را که باردار است را شناسایی کنید.

در صورت سوال مربوط به آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار، چارلز یکی از سرمایه داران معروف شهر خود است. متاسفانه رویدادی باعث گردید که او ضربه مغزی شود. قبل از این اتفاق او به همراه همسرش در بهترین نقطه شهر زندگی می کردند. همسر او در شرف زایمان بود که حادثه ضربه مغزی شدن او اتفاق افتاد.او را به بیمارستان منتقل کردند.

پس از به هوش آمدن او متوجه شد که ۳ زن باردار در اطراف تخت او هستند و هر کدام مدعی بود که زن واقعی اوست؟ چارلز چیزی را به یاد نمی آورد. آیا شما بر اساس نشانه ها می توانید بگوئید همسر واقعی چارلز چه کسی است؟ شما حتما می توانید به او کمک کنید تا به یاد بیاورد که همسر باردارش کدامیک از زنان اطراف تختش است. با هم عکس آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار را مرور می کنیم….

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده وضع مالی بهتری داره!

آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار

آیا پاسخ را پیدا کرده اید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید می توانید بیشتر تلاش کنید. ۵ ثانیه دیگر می توانید برای رمزگشایی آزمون تصویری شناسایی همسر مرد بیمار تلاش کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

کافی است به عکس کمی بیشتر نگاه کنید. زن در سمت چپ به نظر نمی رسد که به زودی زایمان کند. زن وسطی کفش پاشنه بلند پوشیده است، بنابراین ممکن است باردار نباشد و باو تظاهر می کند که باردار است.  بند کفش های زن سمت راستی باز است، پاشنه ندارد، به این معنا که او نمی تواند آنها را ببندد و احتمالا روزهای آخر بارداری اوست. لذا او همسر چارلز است.

شاید بپسندید: ریاضی ات خوبه، پس در ۵ ثانیه پاسخ عبارت ریاضی را پیدا کنید | اصلا ساده نیست!

جواب آزمون شناسایی همسر مرد بیمار

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی عدد ۸۴۰۰ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 با پیدا کردن پلنگ برفی تصویر اثبات کنید که چشمانی تیز مثل عقاب دارید!

حکایت جالب و شنیدنی باز فیلش یاد هندوستان کرده! 

آزمون دقت ذهن: موجودات بیگانه را در فروشگاه پیدا کنید!

خودت و دوستات را بهتر بشناس | در نگاه اول در تصویر چه چیزی دیدی!؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگوئید-کدامیک-از-۳-زن-واقعاً-حامله-و-زن-واقعی-مرد-بیمار-است!؟