با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «مثبت آموزش» با توجه به هدف شبکه آموزش که فرصت برابر آموزشی و توجه به عدالت آموزشی است، به بخش‌های مختلف فرهنگی، سواد آموزشی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد اجتماعی به صورت کارشناسی وگفتار‌ها و داستان‌های کوتاه آموزشی، سلامت دانش آموزی و کارشناسی سلامت محور و … می‌پردازد.

در بخش صبحگاهی با محوریت تقویم تاریخ، اخبار و … اتفاقات روز را مرور می‌کند. در این بخش با تغذیه دانش آموزی و ورزش همگانی سبک‌های مختلف ورزش دانش آموزی را معرفی کرده و بحث سلامت ورزشی را پیگیری می‌کند.

 مطالبات عمومی و پیگیری مطالبات و بررسی رویداد‌ها و مناسبت‌ها در بخش‌های مختلف ملی و آیینی، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان بصورت معرفی استعداد‌ها و ظرفیت‌های مستعد، بررسی روند مطالبات معلمان و مسائل مرتبط با آموزش و پرورش به صورت مستقل، جذب و پخش تولیدات مردمی، روایت زندگی مردمی و نگاه ملی و آیینی به مناسب‌های تقویمی و تبیینی از دیگر رویکرد‌های قابل توجه برنامه «مثبت آموزش» است.

گفتنی است، این برنامه در ساعات نیمروزی و عصرگاهی نیز تا ساعت حدود ۱۸ ادامه خواهد داشت و با مرور برنامه‌های پخش شده در شبکه آموزش به بررسی اخبار و مسائل روز و آموزش مطالب علمی و همچنین جهاد تبیین در زمینه دستاورد‌های علمی و فرهنگی و آموزشی کشور نیز خواهد پرداخت.

برنامه «مثبت آموزش» به تهیه کنندگی سید احسان میرمحمد علی و محمد بخشایش هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ بصورت متناوب و در پانزده دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-«مثبت-آموزش»-در-شبکه-آموزش-به-روز-باشید