زنگ انقلاب در شبکه نمایش سیما به صدا درآمد

محمد غلامرضایی، مدیر شبکه نمایش در خصوص تغییرات در جدول پخش این شبکه گفت: همزمان با ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه نمایش سیما تغییراتی را در جدول نمایش خود داده است و از روز ۲۳ بهمن ماه به شکل جدیدی در خدمت مخاطبان خواهد بود.

غلامرضایی ادامه داد: از ۲۳ بهمن به بعد هر شب ساعت یک بامداد فیلم‌های کلاسیک تقدیم نگاه بینندگان می‌شود.

وعده ملاقات با سینمای جهان و ایران

مدیر شبکه نمایش سیما نوید داد: مخاطبان هر شب ساعت ۱۹ منتظر یک فیلم از سینمای بین‌الملل باشند که غالبا سیاسی، خانوادگی و تاریخی است.

وی گفت: شبکه نمایش سیما، برای دوستداران آثار سینمای ایران هم از روز شنبه تا سه شنبه، ساعت ۲۱، بهترین آثار سینمای ایران را پخش خواهد کرد.

غلامرضایی اضافه کرد: ساعت ۲۰:۳۰ روز‌های چهارشنبه تا جمعه هم وعده ملاقات علاقمندان به سینمای هند و بالیوود با شبکه نمایش است.

جذاب‌های ساعت ۲۳

مدیر شبکه نمایش سیما ساعت ۲۳ این شبکه را یکی از متنوع‌ترین باکس‌های پخش فیلم شبکه بر اساس گونه‌های سینمایی توصیف کرد: بدین صورت که شنبه‌ها فیلم‌های کمدی، یکشنبه‌ها فیلم‌های ورزشی، دوشنبه‌ها فیلم‌های علمی تخیلی، سه شنبه‌ها فیلم‌های حادثه‌ای و هیجان انگیز و چهارشنبه‌ها فیلم‌های ترسناک و دلهره‌آور در آن پخش خواهد شد.

هر پنجشنبه یک فیلم جدید

غلامرضایی ادامه داد: هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ هم یک فیلم سینمایی جدید از شبکه نمایش پخش خواهیم کرد. این فیلم‌ها برای نخستین بار از شبکه‌های صداوسیما پخش می‌شوند و برای بینندگان تازگی دارند.

جمعه‌ها زمانی برای هفت دیدن

مدیر شبکه نمایش در پایان گفت: بر اساس جدول پخش، جمعه‌ها ساعت ۲۳، برنامه سینمایی «هفت» به روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. این برنامه که بخش‌های متنوع و جذابی دارد، هر هفته به تحلیل و بررسی سینمای ایران و جهان می‌پردازد.

دانلود فیلم

زنگ انقلاب در شبکه نمایش سیما به صدا درآمد

محمد غلامرضایی، مدیر شبکه نمایش در خصوص تغییرات در جدول پخش این شبکه گفت: همزمان با ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه نمایش سیما تغییراتی را در جدول نمایش خود داده است و از روز ۲۳ بهمن ماه به شکل جدیدی در خدمت مخاطبان خواهد بود. غلامرضایی ادامه داد: از ۲۳ بهمن به بعد هر […] http://www.vatanfa.com/?s=زنگ-انقلاب-در-شبکه-نمایش-سیما-به-صدا-درآمد