اشتباه تصویر منظره برفی را در نگاه اول پیدا کنی، مثل عقاب تیزی!

سوال شناسایی اشتباه منظره برفی: تصاویر متعددی با خطاهای فاحش در اینترنت وجود دارند. این تصاویر و سازندگان انها تلاش دارند تا نوع نگاه سطحی افراد را تغییر دهند. کلی نگری آنها را به جزئی نگری تغییر دهند و افراد را وادار کنند که دقیق تر به پدیده ها و محیط اطرافشان نگاه کنند. در مطلبی که امروز بخش سرگرمی وب سایت چشمک برای شما به اشتراک گذاشته شده است، یک نمونه از این تصاویر را با عنوان سوال شناسایی اشتباه منظره برفی مشاهده خواهید کرد. شما باید بتوانید خطای موجود در تصویر را در ۵ ثانیه تشخیص دهید.

به باور سازنده سوال شناسایی اشتباه منظره برفی، تعداد معدود از افراد می توانند در زمان مشخص شده اشتباه تصویر را پیدا کنند. چرا که بیشتر افراد به چشمان خود آموزش داده اند که کلی نگر شود. این مسئله سبب می شود که مغز کمتر فعالیت کند و کاهش فعالیت مغز می تواند در سنین میانسالی مشکلات عدیده ای را برای فرد ایجاد کند. اط ضعف حافظه و فراموشی گرفته تا دیگر بیماری های مربوط به مغز. با مجله خبری چشمک و سوال شناسایی اشتباه منظره برفی همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی پیرمرد برزگر و خرس طماع!

سوال شناسایی اشتباه منظره برفی

پس  اگر معمای پشت این تصویر را حل کنید، شما جزو ۸ درصد افرادی خواهید بود که تاکنون آنها را حل کرده اند. تمرکز داشته باشید و این معمای تصویری را حل کنید که فقط گروهی از افراد به لطف توجه به کوچکترین جزئیات آن را حل کردند، این معما درباره چیست؟ شما باید خطایی را در نقاشی زیر پیدا کنید که دیدن آن تنها برای یک چشم تیزبین ممکن است.

اگر آماده هستید چشمان خود را آماده کنید. برای لحظه ای کوتاه حداکثر ۵ ثانیه آنها را ببندید. سپس چند پلک زده و با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.تلاش کنید در زمان مشخص شده ۵ ثانیه، سوال شناسایی اشتباه منظره برفی را حل کنید. خطا را شناسایی کنید و اثبات کنید که فردی تیزبین و جزئی نگر هستید. زمان شما از اکنون که تصویر سوال شناسایی اشتباه منظره برفی را می بینید شروع شد!

شاید بپسندید:تست هوش: کدومیک از این دو بزرگوار آرایشگر نیست!؟

سوال شناسایی اشتباه منظره برفی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال شناسایی اشتباه منظره برفی

آیا اشتباه فاحش موجود در این تصویر برفی را پیدا کردید؟ به خاطر داشته باشید، صدها معما و چالش بصری را می توان در شبکه های اجتماعی یافت، اما این چالش جزو سخت ترین آنهاست. اکنون که در زمان ۵ ثانیه این معمای تصویری را نتوانستید حل کنید ما از شما دعوت می کنیم تا ۵ ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید. احتمالا در ۵ ثانیه دوم بتوانید بر سوال شناسایی اشتباه منظره برفی غلبه کنید.

.

.

.

 

.

.

.

.

اشتباه در تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: حاصل عبارت فوق چند می شود | خیلی ها اشتباه جواب دادن!

شناسایی اشتباه منظره برفی

امیدوارم از سوال شناسایی اشتباه منظره برفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر نکته سنجی، بگو همسر آقای خوش تیپ عصبی کیه!؟

چیستان: کدام شهر است که اگر حرف آخرش را برداریم متضاد نسیه می شود!؟

چه کسی مرد نگون بخت را در رستوران مسموم کرده است!؟

ضرب المثل آواز خر در چمن | حکایت مردی که در حمام آواز می خواند و فکر می کرد که خواننده است!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=اشتباه-تصویر-منظره-برفی-را-در-نگاه-اول-پیدا-کنی،-مثل-عقاب-تیزی!