احسان علیخانی و عمو پورنگ فامیل از آب درآمدند ؟!

احسان علیخانی و عمو پورنگ: داریوش فرضیایی عمو پورنگ محبوب بچه ها به تازگی عکسی از احسان علیخانی و امیرمحمد متقیان در کنار مادرش ننه نقلی منتشر نمود که در آن تغییر چهره مجری ماه عسل و ماجرای شباهت چهره اش به یکی از اقوام عمو پورنگ برخی از کاربران را به شک انداخت. ماجرا از این قراری بود که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر میخوانید.

بیشتر بخوانید: یانگوم در میلان: یانگوم با زیبایی‌اش ایتالیایی‌ها را انگشت به دهان کرد+عکس

احسان علیخانی در پاسخ پست جدید داریوش فرضیایی، برای عمو پورنگ کامنت گذاشت و نوشت:

داریوش جانم، رفیق قدیمی ای کاش همه ما از تو این میزان عشق و احترام به مادر

یاد بگیریم من

در ضمن خوشحالم یه فامیل خوشتیپ هم دارین.

احسان علیخانی و عمو پورنگ

کامنت احسان علیخانی برای داریوش فرضیایی

احسان علیخانی و عمو پورنگ، این جمله آخر برخی از کاربران فضای مجازی را به اشتباه انداخت و آنها تصور کردند که منظور احسان علیخانی از فامیل خوشتیپ، اشاره به نسبت فامیلی او با دارویش فرضیایی است درحالیکه اصل ماجرا چیز دیگری بود.

علیخانی ارتباط دوستانه ای با عمو پورنگ دارد و هراز چند گاهی به ملاقات مادر داریوش می رود. در دیدار اخیر احسان علیخانی با این خانواده، مادر عمو پورنگ اشتباها تصور میکند که علیخانی یکی از اقوام نزدیکشان بنام محسن است و عمو پورنگ با متنی که در ادامه میخوانید به این شباهت اشاره میکند، ولی از آنجایی که برخی از کاربران توضیحات را کامل مطالعه نکرده بودند، تصور میکنند که نسبت فامیلی میان این دو چهره وجود دارد که در واقع اینطور نبوده.

احسان علیخانی و عمو پورنگ

پست داریوش فرضیایی

احسان علیخانی و عمو پورنگ، داریوش فرضیایی با انتشار عکس احسان علیخانی در خانه شان و در کنار ننه نقلی به شباهت او به یکی از اقوامشان اشاره کرد و نوشت:

شبی ماندگار

یادمه وقتی احسان عیلیخانی و امیر محمد اون شب اومدن عیادت مادر جان

کلی روحیه اش عوض شده بود، بعد از رفتنشون ازم پرسید :امیر محمد با محسن اومده بود اینجا ؟ محسن چقدر بزرگ شده !

راستش چون مامان جان آلزایمر داره حرفش رو جدی نگرفتم ولی بعدش کمی که سرچ کردم فهمیدم درست میگه، چون ما یه فامیل دوری بنام محسن داشتیم که دقیقا فرم صورت و رنگ چشماش کپ احسان علیخانی بود البته خاکش عمر ایشون باشه چندین سال قبل از دنیا رفتن، اما تعجبم از این بود که ننه نقلی چقدر قشنگ هم یادش بود هم شباهتش رو گفت !!

بیشتر بخوانید: دونگی به همراه مادر واقعی اش بیرون سریال+ مادرش از خودش باکلاس تر و جوان تره!

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=احسان-علیخانی-و-عمو-پورنگ-فامیل-از-آب-درآمدند-؟!