بزرگ کردن لب با ۷ روش خانگی بی نظیر!

بزرگ کردن لب با روش خانگی: برجسته کردن لب با روش خانگی راهی ساده، موقت، کم‌هزینه و بدون عارضه است که کمک می‌کند تا لب‌های برجسته‌ای داشته باشید. در سال‌های اخیر بسیاری از بانوان برای داشتن لب‌های بزرگ و قلوه‌ای به تزریق ژل روی آورده‌اند؛ اما این روش‌ها در دراز مدت ممکن است شما را با عوارض آزاردهنده‌ای مواجه کنند.

به همین دلیل در این مطلب دنیای مد می‌خواهیم درباره برجسته کردن لب با آرایش و دیگر راهکارهای ساده و خانگی با شما عزیزان صحبت کنیم تا بتوانید به راحتی برای چند ساعت لب‌هایتان را بزرگ‌تر کنید.

بیشتر بخوانید: بزرگ شدن لب ها با ۹ ترفند پنهان و بسیار ساده خانگی!

۱.برجسته کردن لب با آرایش

اولین روشی که می‌خواهیم درباره آن توضیح دهیم، برجسته کردن لب با آرایش است. این کار به کمک کانسیلر، مداد لب و رژ لب انجام می‌شود و مراحل آن به شرح زیر است:

لب‌ها را مرطوب و آبرسانی کنید.

به کمک اسکراب لب، عمل لایه برداری را انجام دهید.

مقداری کانسیلر را به کمک براش یا انگشتان روی لب‌هایتان پخش کنید.

مداد لب را با کمی فاصله از خط اصلی لب بکشید و در عین حال، فرم لب‌ها را اصلاح کنید.

با همان مداد لب داخل لب‌ها را به خوبی پر کنید و سپس رژ لب بزنید.

در آخرین مرحله نیز از برق لب استفاده نمایید.

بزرگ کردن لب با روش خانگی

۲.برجسته کردن لب با رژ

بزرگ کردن لب با روش خانگی، استفاده از رژ لب‌های تیره و پررنگ باعث می‌شود لب‌هایتان باریک‌تر به نظر برسند؛ اما رنگ‌های نود و روشن کاملاً برعکس عمل می‌کنند. برای برجسته کردن لب با رژ ، از یک رنگ نود هماهنگ با رنگ پوست و میکاپتان استفاده کنید و در نهایت با برق لب حجم لب‌ها را افزایش دهید.

۳.برجسته کردن لب با روش خانگی

علاوه بر لوازم آرایش لب ، روش‌های دیگری هم برای افزایش حجم لب‌ها وجود دارند که در این بخش آن‌ها را بیان می‌کنیم. اگر قصد آرایش کردن ندارید می‌توانید از راهکارهای برجسته کردن لب با روش خانگی استفاده نمایید.

۴.روش برجسته کردن لب با مسواک

بزرگ کردن لب با روش خانگی، روش برجسته کردن لب با مسواک یکی از ساده‌ترین راه‌های خانگی به شمار می‌آید. جالب است بدانید هرچه میزان پوسته‌های اضافه لبتان کمتر باشد، لب‌های بزرگتر و براق‌تری خواهید داشت. کافیست یک مسواک تمیز و مرطوب را با ملایمت روی لب‌ها بکشید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید.

۵.برجسته کردن لب با فلفل

فلفل سیاه یا فلفل قرمز هندی می‌توانند به افزایش سایز لب‌های شما کمک کنند. برای برجسته کردن لب با فلفل ، یک قاشق فلفل سیاه یا هندی را با یک قاشق روغن زیتون ترکیب کنید و لب‌هایتان را به وسیله این ترکیب ماساژ دهید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که احساس کنید لب‌هایتان بزرگ شده‌اند. در نهایت نیز با آب ولرم این ناحیه را بشویید.

نکته مهم در روش برجسته کردن لب با فلفل این است که ابتدا باید مطمئن شوید به فلفل حساسیت ندارید و این کار آسیبی به شما نخواهد زد.

بزرگ کردن لب با روش خانگی

۶.بزرگ شدن لب با وازلین

وازلین خواص نرم و مرطوب کنندگی دارد و دارچین نیز یک تحریک کننده طبیعی است که موجب افزایش حجم لب می‌شود. برای بزرگ شدن لب با وازلین ، آن را با یک قاشق پودر دارچین مخلوط کرده و ترکیب حاصل را روی لب‌هایتان ماساژ دهید.

پس از گذشت ۱۰ دقیقه لب‌هایتان را بشویید. این کار باعث خونرسانی به لب‌ها و افزایش حجم آن‌ها می‌شود؛ در عین حال به دلیل وجود وازلین، سوزش کمتری را احساس خواهید کرد.

۷.برجسته کردن لب با ویتامین E

بزرگ کردن لب با روش خانگی، ویتامین E نقش بسیار موثری در افزایش حجم لب‌ها دارد. برای این کار محتویات یک کپسول ویتامین E را روی لب‌هایتان ماساژ دهید و از تاثیر فوق‌العاده آن شگفت‌زده شوید!

بیشتر بخوانید: فواید کپسول ویتامین E برای داشتن موهای پرپشت + جلوگیری از ریزش مو

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=بزرگ-کردن-لب-با-۷-روش-خانگی-بی-نظیر!