عکس های شخصی بازیگر ملکه اینوون سریال دونگی+بیوگرافی

بیوگرافی اوه یئون سئو (کره‌ای: 오연서) در ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷ متولد شد. وی بازیگر، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی خانواده جدید (۲۰۱۲)، بدرخش یا دیوانه شو (۲۰۱۵)، برگرد آجوشی (۲۰۱۶)، دختر پرروی من (۲۰۱۷)، ادیسه کره‌ای (۲۰۱۷–۲۰۱۸) و کافه مینامدانگ (۲۰۲۲) شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی اوه یئون سئو و عکس های شخصی او همراه باشید.

بیوگرافی اوه یئون سئو

اوه در جینجو، استان گیونگسانگ جنوبی متولد شد و در شهرستان چانگ یونگ بزرگ شد. در سال دوم دبیرستان، اوه به دنبال گروهی از دوستان برای شرکت در یک تست برای SM Entertainment، که در Daegu برگزار شد، شرکت کرد اما رد شد. با این حال یک شرکت دیگر با او تماس گرفت و گفت که صلاحیت دارد و اوه یون سو به سئول نقل مکان کرد، چهار ماه بعد در سن ۱۵ سالگی شروع به کار کرد.

یون سو پس از انحلال گروهش در دبیرستان هنر آنیانگ پذیرفته شد و بازیگر شد. وی پس از مشورت با مادرش نام خود را از Haet-nim به Yeon-seo تغییر داد. اوه سپس وارد دانشگاه Dongguk شد و به بخش تئاتر و فیلم پیوست.

نقش ملکه اینوون

بر خلاف دونگ‌یی و بانو جانگ، همسران قبلی امپراتور سوکجونگ که از خاندان‌هایی غیر سلطنتی و از طبقات متوسط جامعه بودند، اینوون در خاندانی اشرافی متولد شده بود و نسبش با فاصلۀ ۹ نسل به پادشاه جئونگ‌جونگ (دومین پادشاه سلسلۀ جوسئون) می‌رسید. به همین دلیل بود که اینوون بعد از ازدواج با امپراتور توانست عنوان رسمی ملکه را به دست بیاورد.

اینوون در سیزدهمین سال سلطنت امپراتور سوکجونگ به دنیا آمد و زمانی که تنها ۱۵ سال داشت، با امپراتور ۴۲ ساله ازدواج کرد. این ازدواج در سال ۱۷۰۲ میلادی انجام شد، یعنی زمانی که ملکه اینهیون از دنیا رفته بود و بانو جانگ به اتهام «جادو کردن» ملکه اینهیون اعدام شده بود.

حضور در سریال دونگی

اوه یئون سو بازیگر ۳۶ سالۀ کره‌ای است که در سریال افسانۀ دونگی نقش ملکه اینوون را ایفا می‌کرد. ملکه اینوون، بعد از مرگ ملکه اینهیون و اعدام بانو جانگ، در سن پانزده سالگی با پادشاه سوکجونگ ازدواج کرد. او همچنین فرزند دونگ‌یی به نام یی گئوم (که بعدها پادشاه شد) را به فرزندخواندگی پذیرفت. در اینجا تصاویری شخصی از اوه یئون سو را که در صفحۀ شخصی‌اش منتشر کرده ملاحظه می‌کنید. یئون سو در سال ۲۰۱۳ از سوی مجلۀ فوربس در فهرست ۴۰ سلبریتی قدرتمند کره جنوبی قرار گرفت.

 

 

 

 

بر خلاف دونگ‌یی و بانو جانگ، همسران قبلی امپراتور سوکجونگ که از خاندان‌هایی غیر سلطنتی و از طبقات متوسط جامعه بودند، اینوون در خاندانی اشرافی متولد شده بود و نسبش با فاصلۀ 9 نسل به پادشاه جئونگ‌جونگ (دومین پادشاه سلسلۀ جوسئون) می‌رسید. به همین دلیل بود که اینوون بعد از ازدواج با امپراتور توانست عنوان رسمی ملکه را به دست بیاورد.بیوگرافی اوه یئون سئو

 

 

دانلود فیلم

عکس های شخصی بازیگر ملکه اینوون سریال دونگی+بیوگرافی

بیوگرافی اوه یئون سئو (کره‌ای: 오연서) در ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷ متولد شد. وی بازیگر، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی خانواده جدید (۲۰۱۲)، بدرخش یا دیوانه شو (۲۰۱۵)، برگرد آجوشی (۲۰۱۶)، دختر پرروی من (۲۰۱۷)، ادیسه کره‌ای (۲۰۱۷–۲۰۱۸) و کافه مینامدانگ (۲۰۲۲) شناخته می‌شود. در […] http://www.vatanfa.com/?s=عکس-های-شخصی-بازیگر-ملکه-اینوون-سریال-دونگی+بیوگرافی