با حرکت دادن یک لیوان، لیوان های پر و خالی را یکی در میان قرار دهید!

تست هوش تصویری با لیوان: این تست هوش در شبکه های اجتماعی بارها و بارها همرسانی شده است. ظاهراً این سوال بسیار ساده به نظر می رسد، اما روند پاسخ به سوال، دسترسی به پاسخ صحیح به این سوال را سخت نموده است. سوالات ریاضی، معماها و ..و می توانند میزان عملکرد مغز شما را افزایش دهند. افزایش عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، جزئی نگری، دقت و تمرکز و حتی هوش شما را افزایش داده و از سوی دیگر سلامت مغز شما را تضمین کنند.

دانستن درباره‌ هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. شما با شناسایی لیوانی و دست زدن به پر با خالی کردن آن باید در صف لیوان های پر و خالی تعادل ایجاد کنید. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ی آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

عده‌ای معتقدند که هوش انسان در سال‌های اخیر تکامل زیادی پیدا کرده و هوش کلی انسان‌ها با پیشینه نژادی و قومی متفاوت تفاوت‌های زیاد و فاحشی با یکدیگر دارد. با توجه به دیدگاه اول، هوش اکتسابی است. بر همین اساس انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات و معماها طراحی می شوند تا ضمن فراهم نمودن برای ورزش مغز، زمینه برای رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم شود. با مجله خبری چشمک و تست هوش تصویری با لیوان همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: شیری را که به دنبال طعمه است را در تصویر شناسایی کنید!

تست هوش تصویری با لیوان

درست است که ماهیت هوش کمی پیچیده است و هنوز کاملا شناخته‌شده نیست اما هر فردی در ذهن‌اش تصور و تعریفی از هوش دارد. بسیاری از افراد هوش را توانایی و استعداد یادگیری می‌دانند، عده‌ای آن را توانایی سازگاری افراد با محیط و موقعیت‌ها می‌پندارند، بعضی آن را علت پیشرفت و موفقیت افراد می‌دانند، عده‌ای توانایی فهم و درک امور را به هوش نسبت می‌دهند و… .به هر حال، امروز تست هوش تصویری با لیوان برای سنجش ضریب هوشی شما طراحی شده است.

با بخش سرگرمی چشمک و تست هوش تصویری با لیوان همراه باشید. شما برای یافتن پاسخ فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید!؟ لذا با دقت به لیوان های پر و خالی و قرار گرفتن آن در کنار هم در تست هوش تصویری با لیوان نگاه کنید. در نهایت پاسخ دهید که کدام لیوان را باید دستکاری کرد؟

شاید بپسندید: ضرب‌المثل‌ دیوانه تر از خودش ندیده بود | حکایت دو دیوانه در حمام!

تست هوش تصویری با لیوان

.

.

.

.

.

 

 

.

.

پاسخ تست هوش تصویری با لیوان

اگر تاکنون نتوانستید معما را حل کنید، ۱۰ ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود. با مجله خبری چشمک و تست هوش تصویری با لیوان همراه باشید.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش تصویری با لیوان در تصویر ذیل توضیح داده شده است.

شاید بپسندید: یکی از نیمکت ها را انتخاب کن تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

جواب تست هوش با لیوان

امیدوارم از تست هوش تصویری با لیوان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون ریاضی: پاسخ عبارت ۴۸÷۲ (۹+۳)=؟ چند می شود!؟

 چه اشکال یا اشکالاتی در این تصویر وجود دارد | خیلی ها موفق نشدند!

آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر نیمکت و کلاه شاپو را پیدا کنید!

حکایت دیوانه ای که فکر می کرد عاقل است!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-حرکت-دادن-یک-لیوان،-لیوان-های-پر-و-خالی-را-یکی-در-میان-قرار-دهید!