در حفظ قرآن کریم نیازمند یک کار نهضت‌گونه هستیم

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد. در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آنها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبین را مستحکم‌تر کند.

محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، با اشاره به طرح قرآنی مسطورا، گفت: این طرح به مفاهیم پایه پرداخته است و می‌خواهد آن را به عنوان گفتمان پایه جامعه قرار بدهد. ممکن است از بین افراد قابل توجهی که به این طرح می‌پیوندند، آیاتی را هم حفظ کنند.

وی ادامه داد: در کشور ما اقدامات خوبی برای انس با قرآن صورت گرفته، اما ما نیازمند یک کار نهضت گونه هستیم و همگی باید در مسیر انس بیشتر با قرآن حرکت کنیم.

نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم طرحی ویژه از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم است که جوایز بسیاری با کمک بانیان فعالیت‌های قرآنی تهیه شده و در قالب چند مسابقه تلویزیونی و اینترنتی به مخاطبان و برندگان اهدا می‌شود.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

در حفظ قرآن کریم نیازمند یک کار نهضت‌گونه هستیم

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد. در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آنها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبین را مستحکم‌تر کند. محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه […] http://www.vatanfa.com/?s=در-حفظ-قرآن-کریم-نیازمند-یک-کار-نهضت‌گونه-هستیم