۴ ترفند زیبایی طبیعی زنان هندی با گیاهان دارویی فاش شد!

زیبایی زنان هندی: زنان هندی زیبایی خود را مدیون مواد طبیعی هستند آن ها هرگز برای آرایش و زیبایی سراغ مواد شیمیایی نمیروند, زنان هندوستان پوست و موی زیبای خود را با استفاده از مواد طبیعی و روغن های گیاهی بدست می آورند. اگر مشتاق هستید با ترفندها و رازهای زیبایی زنان هندی بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه این مطلب دنیای مد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: معیار زیبایی و نقطه جذاب چهره زنان در ذهن مردان چیست؟

۱.زیبایی پوست با گلاب

گلاب در کیف آرایشی هر خانم هندی پیدا میشود, گلاب پوست صورت را صاف و شفاف میکند و مهمتر از همه طبیعی است. راز زیبایی و شادابی پوست زنان هندی استفاده از گلاب است که بوی خوبی هم دارد. گلاب خاصیت روشن کنندگی و التیام بخشی پوست را هم دارد.

زیبایی زنان هندی

۲.ماسک زردچوبه

زیبایی زنان هندی، هندی ها از زردچوبه زیاد استفاده میکنند و از ماسک آن برای پاک و شفاف شدن پوست صورت شان استفاده میکنند آنها معتقدند زردچوبه موهای زائد را نیز از بین میبرد. طرز تهیه ماسک زردچوبه را در مطالب قبلی در اختیارتان قرار داده ایم.

۳.روغن های گیاهی برای مو

زیبایی زنان هندی، و اما راز زیبایی و پرپشتی موهای زنان هندی را به شما میگوییم آن ها از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل برای ضخیم و بلند شدن موهایشان استفاده میکنند, اگر شما هم موهای پرپشت و بلند میخواهید روغن نارگیل فراموش نشود.

زیبایی زنان هندی

۴.حنا برای مو

زیبایی زنان هندی، حنا در کشور هند هنوز هم پر مصرف و محبوب است, آن ها از حنا برای زیباتر شدن دست و پاهایشان استفاده میکنند و همچنین از حنا به عنوان رنگ مو استفاده میکنند که باعث درخشان و پرپشت شدن موها میشود و شوره سر را درمان میکند.

بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی طبیعی زنان ترکیه فاش شد!

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=۴-ترفند-زیبایی-طبیعی-زنان-هندی-با-گیاهان-دارویی-فاش-شد!