۵ شیک ترین ترندهای رنگ لب که در سال جدید محبوب هستند!

ترندهای رژ لب ۱۴۰۳: همان طور که با رسیدن به سال جدید دکوراسیون خانه و استایل‌مان را بر اساس مد روز تغییر می‌دهیم، ترندهای آرایشی هم تغییر می‌کنند و باید سبک آرایش‌مان را هم به روز کنیم. بنابراین در این مطلب دنیای مد قرار است با هم ترندهای رنگ لب در سال جدید را بررسی کنیم و ببینیم کدام رنگ‌ها و سبک‌های آرایش لب مد شده است.

بیشتر بخوانید: این رنگ رژ لب دندونها را سفیدتر نشون می ده و لبخندتون قشنگ تر میشه!

۱. رژ لب قرمز

ترندهای رژ لب ۱۴۰۳، قرمز کلاسیک اولین و پرطرفدارترین رنگ در لیست ترندهای رنگ لب در سال جدید است. شما بدون شک و تردید می‌توانید این رنگ را انتخاب کنید و از انتقال احساس اعتماد به نفس، قدرت و سرزندگی که منتقل می‌کند لذت ببرید. فرقی ندارد از قرمز مات استفاده می‌کنید یا قرمز درخشان، این رنگ محبوب‌ترین رنگ رژ ترند ۲۰۲۴ است. کلا طیف رنگی قرمز جزو رژهای جذاب و پراستفاده محسوب می‌شود. برایی زیباتر دیده شدن بافت رژ لب قرمز توصیه می‌کنیم که ابتدا رویی لب نرم کننده و بالم لب بزنید و سپس رژ لب بزنید.

۲. رژ لب متالیک و براق

سبک آرایش متالیک هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند و این محبوبیت آنقدر زیاد شده که رژ لب‌های متالیک در لیست ترندهای رنگ لب قرار گرفته‌اند. جلوه و درخشندگی فلزی در کنار تغییر هاله‌ی رنگ با تغییر در نور می‌تواند ابعاد جدیدی از آرایش را به روی شما باز کند. رنگ‌های سبز و آبی تطبیق‌پذیری بیشتری نسبت به دیگر رنگ‌ها از خود نشان می‌دهند. البته اگر آرایش با رنگ‌های سرد را دوست ندارید هم مشکلی نیست، تمام رژ لب‌های متالیک و براق زیبا هستند و آرایش شما را خاص می‌کنند.

ترندهای رژ لب ۱۴۰۳

۳. رژ لب‌ درخشان و شاین

ترندهای رژ لب ۱۴۰۳، انتخاب این مدل رژ لب نشانه‌ای از جسارت و سرزندگی شما است. سال جدید وقت خداحافظی با آرایش‌های ملایم و غرق شدن در دنیای رنگ‌های شاداب و درخشان است. همانطور که خط چشم‌های نئونی و سایه‌های گلیتری مد شده‌اند، رژ لب‌های براق و درخشان هم بسیار ترند شده است. اگر می‌خواهید یک آرایش خیره‌کننده و مد روز داشته باشید از رژ لب قرمز شاین غافل نشوید.

۴. رژ لب پاستلی و کالباسی

درست است که گفتیم سال جدید وقت خداحافظی با آرایش‌های مات و ملایم است اما رژهای کالباسی و رنگ‌های پاستلی در آرایش لب هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند. این رنگ‌ها ترکیبی از آرامش و جذابیت برای افرادی که سبک‌های آرایش ساده را دوست دارند بسیار مناسب است. از صورتی کمرنگ تا بژ، همه جزو پالت پاستلی ترند شده در سال جدید هستند. افرادی که طرفدار آرایش با ظاهر طبیعی هستند استفاده از این رژ لب‌ها در کنار رژ گونه‌ی هلویی مات بسیار کاربرد دارد. این پالت رنگی کار انتخاب بهترین رژ‌ لب بر اساس رنگ پوست را آسان کرده است.

ترندهای رژ لب ۱۴۰۳

۵. لب‌های دو رنگ

ترندهای رژ لب ۱۴۰۳، آٰرایش لب به سبک دو رنگ می‌تواند در سبک آرایشی شما غوغا به پا کند. در لیست ترندهای رنگ لب سال جدید سبک آرایش لب با دو رنگ مکمل با قدرت خودنمایی می‌کند. در این سبک لب پایینی کمرنگ‌تر و روشن‌تر از لب بالایی آرایش می‌شود تا ظاهری طبیعی داشته باشند. مثلا شما می‌توانید لب بالا را به رنگ هلویی و لب پایینی را به رنگ کرم ٰآرایش کنید. این مدل آرایش لب در کنار یک رژ گونه‌ی هماهنگ با رنگ‌های لب می‌تواند بسیار چشم‌نواز باشد.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین و جذاب ترین رژ لب کم رنگ !

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=۵-شیک-ترین-ترندهای-رنگ-لب-که-در-سال-جدید-محبوب-هستند!