مدل مانتو کتی جدید مد سال ۱۴۰۳+عکس

مدل مانتو کتی جدید: وقتی می‌خواهیم برای خرید لباس عید برویم، همواره دغدغه این موضوع را داریم که لباسی شیک داشته باشیم. از بین لباس‌های مختلف که باید بخریم، مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌ها در میان لباس‌های عید ما است چراکه اولین چیزی است که در استایل ما به چشم می‌آید.

مدل مانتو کتی جدید

از این رو سعی می‌کنیم یک مانتو خاص انتخاب کنیم. حال در میان مانتوهای مختلف با مدل‌های متفاوت، مانتو کتی‌ها بیش از سایر مدل مانتوها جذاب هستند. برخی از مانتو کتی‌ها اسپرت هستند و برخی دیگر مجلسی که با هر سلیقه‌ای مطابقت پیدا می‌کنند. از این رو بخش مد مجله خبری چشمک در این نوشتار سعی دارد ۳ مدل مانتو کتی جدید را به شما معرفی کند که برای سال ۱۴۰۳ استایل شما را به شدت جذاب می‌کند.

مانتو کتی جدید سوزن دوزی شده

یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین مانتو کتی‌هایی است که برای سال ۱۴۰۳ مد شده است. پارچه‌های سوزن دوزی شده سرشار از طرح و رنگ هستند و با حال‌وهوای فصل بهار همخوانی دارند.

مدل مانتو کتی جدید

تفاوتی ندارد که شما دلباخته چه رنگی باشید، در میان تنوع مانتو کتی سوزن دوزی شده می‌توانید طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. این مدل مانتو کتی جدید، هم با شلوار و هم با دامن هماهنگ می‌شود. شما می‌توانید بر اساس رنگ‌های بکار رفته در پارچه مانتو کتی خود، شلوار یا دامن‌های متفاوتی تهیه کرده و هربار در استایلی متفاوت ظاهر شوید.

مانتو کتی جدید بلیزر

یکی از جدیدترین مانتو کتی‌هایی که سال ۱۴۰۳ مد شده است، مانتو کتی با یقه بلیزر است. این مدل مانتو کتی‌ها کلاسیک هستند و هرگز از مد نمی‌افتند. بعلاوه، مانتو کتی بلیزر را می‌توان به سبک‌های متفاوت اسپرت، کژوال و حتی اولدمانی استایل کرد.

مانتو کتی جدید بلیزر

این مانتو کتی‌ها عموما با شلوار پوشیده می‌شوند و زیرشان می‌توانیم انواع شومیز‌ها با یقه مردانه، خرگوشی و غیره را بپوشیم. اگر به استایل‌های کلاسیک علاقه داشته باشید نیز می‌توانید مانتو کتی بلیزر را با جلیقه و شلوارهای پیلی‌دار ست کنید که نتیجه به شدت جذاب خواهد بود.

مانتو کتی جدید با شلوار

یکی از ترندترین لباس‌هایی که برای عید سال ۱۴۰۳ به شدت مد شده و توصیه می‌شود، پوشیدن مانتو کتی با شلوار ستِ آن است. در اکثر مواقع و در طراحی‌های جدید، مانتو کتی‌ و شلوار را با جلیقه نیز هماهنگ می‌کنند. این مدل لباس‌ها هم برای مهمانی‌های عید مناسب هستند و هم می‌توانیم بعنوان لباسی رسمی برای سرکار رفتن روی آن حساب باز کنیم.

مانتو کتی جدید بلیزرزیر این مدل مانتو کتی جدید می‌توان انواع شومیزها را پوشید و یا حتی با یک پیراهن مردانه آن را ست کرد. چنین استایلی زنان را به شدت جذاب و قدرتمند نشان می‌دهد و اگر در انتخاب رنگ وطرح آن کمی وسواس به خرج دهیم قطعا جذاب‌ترین لباس عید سال‌های عمرمان را خریده‌ایم.

مانتو کتی جدید

راهنماتو

دانلود فیلم

مدل مانتو کتی جدید مد سال ۱۴۰۳+عکس

مدل مانتو کتی جدید: وقتی می‌خواهیم برای خرید لباس عید برویم، همواره دغدغه این موضوع را داریم که لباسی شیک داشته باشیم. از بین لباس‌های مختلف که باید بخریم، مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌ها در میان لباس‌های عید ما است چراکه اولین چیزی است که در استایل ما به چشم می‌آید. مدل مانتو کتی جدید […] http://www.vatanfa.com/?s=مدل-مانتو-کتی-جدید-مد-سال-۱۴۰۳+عکس