«فانتزی‌نامه»؛ نگاهی متفاوت به بزرگ مرد ادبیات فارسی

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

داوود معینی‌کیا بازیگر نمایش «فانتزی نامه» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا چاپاریان که این شب‌ها در خانه مشق روی صحنه نمایش است گفت: از سال ۸۵ به طور حرفه‌ای وارد عرصه تئاتر شدم، از آن زمان به نمایش‌های ایرانی علاقه داشتم و در آن‌ها ایفای نقش کردم الان هم خوشحالم که به گروه «فانتزی نامه» پیوستم.

وی در ادامه درباره نقش‌های «طبیب»، «تاریخ شناس» و «دزد» در این نمایش توضیح داد: من در نمایش «فانتزی‌نامه» سه نقش متفاوت دارم که هر کدام با دیگری متفاوت هستند، البته دو نقشم دیالوگ زیادی ندارد و فرم است، اما نقش دیگر تکنیک اجرایی دارد و تلاش کردیم نقش‌ها، میزانسن‌ها و بازیگردانی‌ها را به سمت فانتزی ببریم و فکر می‌کنم تماشاگران نیز بازخورد خوب و مثبتی از کار داده‌اند.

معینی‌کیا با اشاره به اینکه اجرایشان از چهارشنبه تا جمعه هر هفته در سالن خانه مشق است، اظهار داشت: این روز‌ها بیش از هر زمانی منتظر تماشاگر‌ها هستیم، چون حضور آن‌ها چراغ تئاتر را روشن نگه می‌دارد، مخصوصا اینکه کار ما به ادبیات و بزرگ مرد ادبیات ایران ابوالقاسم فردوسی می‌پردازد و با نگاه متفاوتی که نویسنده به شخصیت فردوسی داشته بسیار جذاب شده است.

عوامل نمایش فانتزی‌نامه به شرح زیر هستند؛ نویسندگان: محمدرضاچاپاریان، آنیتا چاپاریان، کارگردان: محمدرضا چاپاریان، مجری طرح: سهیلا تیلاوی، طراح حرکات: اشکان آریانا، طراحان لباس و دکور: محمد علیزاده. الهام باقری (شاکتی)، ناریشن: مونا خدائی، سارا گلچین، طراح پوستر و بروشور و ساخت تیزر: وحید مرتضوی کیاسری، عکاس: انیتا چاپاریان، مدیرصحنه: بهزاد حبیبی راد هستند که نمایش در ساعت ۱۸ هر شب به صحنه می‌رود.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=«فانتزی‌نامه»؛-نگاهی-متفاوت-به-بزرگ-مرد-ادبیات-فارسی