ساعت پخش سریال‌های عید نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ تلویزیون

رسانه ملی امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳  برای مخاطبان سریال های متنوعی را تدارک دیده است که برخی از این سریال‌ها ساخته شده‌اند یا در مراحل تولید به سر می‌برند. سریال‌های «نون‌خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، «زیرخاکی۴» به کارگردانی جلیل سامان به عنوان گزینه‌های پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده است.

سریال زیرخاکی

«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از گزینه‌های نوروزی نیز مطرح شده، یکی از مجموعه‌های پرمخاطب سیما در چند سال گذشته است که ضمن حفظ جذابیت و روایت وقایع مرتبط با انقلاب اسلامی و تاریخ جنگ تحمیلی در قالب کمدی، با توجه به اقتضائات فرهنگی نیز توانسته یک اثر کمدی پرمخاطب را به نمایش بگذارد. سریالی که تاکنون ۳ فصل آن روی آنتن رفته است و مخاطبان آن منتظر پخش فصل چهارم این سریال در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند و تصویربرداری سریال «زیرخاکی ۴» در حال انجام است و سریال همزمان با ماه رمضان تا شب‌های قدر هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

زیرخاکی

سریال نون‌خ
فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی قرار است با محوریت محیط‌زیست در ۲۵ قسمت در نوروز ۱۴۰۳  پخش شود و در ایام نوروز بعداز شب‌های قدر ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند.

نون خ

سریال رستگاری

مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در ۳۰ قسمت در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده است و همزمان با ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می شود.

در سریال «رستگاری» که در ۳۰ قسمت تهیه شده است، بیش از ۱۰۰ بازیگر صاحب‌نام ایفای نقش می‌کنند که می‌توان به حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی و… اشاره کرد.

رستگاری

یکی از نکات قابل تامل در سریال «رستگاری» این است که ده‌نمکی برای ساخت این سریال سراغ چهره‌های جدید رفته که قبلا ایفای نقش‌های کوتاه داشتند، اما در این سریال نقش‌های بلند را به‌عهده دارند.

هفت سر اژد‌ها

سریال تلویزیونی «هفت سر اژد‌ها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که نام قبلی آن «طلاق» بود قرار است به‌زودی از شبکه سه پخش شود. این سریال در نوروز و رمضان ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۱۹ از شبکه سه پخش خواهد شد.

سریال «هفت سر اژدها» در ژانر پلیسی، سیاسی است. سریال درباره مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز و یک درام سیاسی است که به پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی می‌پردازد.

هفت سر اژدها»

از بازیگران این سریال می‌توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، حمید صفت، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان اشاره کرد.

دانلود فیلم

ساعت پخش سریال‌های عید نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ تلویزیون

رسانه ملی امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳  برای مخاطبان سریال های متنوعی را تدارک دیده است که برخی از این سریال‌ها ساخته شده‌اند یا در مراحل تولید به سر می‌برند. سریال‌های «نون‌خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، «زیرخاکی۴» […] http://www.vatanfa.com/?s=ساعت-پخش-سریال‌های-عید-نوروز-و-ماه-رمضان-۱۴۰۳-تلویزیون