درباره قسمت یازدهم سریال گناه فرشته |حالا نوبت نوید عشیری است

نگاهی به قسمت یازدهم سریال گناه فرشته

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت یازدهم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت یازدهم سریال گناه فرشته روز جمعه یازدهم اسفند ۱۴۰۲ از وطن فا پخش شد. در این قسمت شاهد بودیم که چطور حامد تهرانی به خاطر اتفاقاتی که در جلسه خوانش وصیت امیر عشیری رخ داد حالش دگرگون شد و حسابی از خاندان عشیری رو دست خورد. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به نکات مهم قسمت یازدهم این سریال مهیج.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

دوراهی سخت حامد تهرانی در قسمت یازدهم سریال گناه فرشته

با مشخص شدن وصیت‌نامه امیر عشیری و بخشیدن ثلث اموالش به حامد تهرانی و همچنین اعتراف‌نامه امیر عشیری که در مرگ مادر حامد تهرانی دست داشته است حالا دیگر حامد سراسر آشفتگی و عصبانیت است. او بدون آنکه بخواهد در یک دوراهی سخت قرار گرفته است. دوراهی بدنامی همنشینی با خاندان عشیری و دفاع از مظلومیت فرشته و نجات او از چوبه دار. حامد از اینکه پدرش عماد تهرانی تا این اندازه نسبت به مرگ مادرش و عواملی که در آن دست داشته‌اند بی تفاوت است به شدت عصبانی است و نمی‌تواند درک کند چرا پدرش هیچ واکنشی به نامه اعتراف امیر عشیری ندارد. حتی رفت و آمد‌های مشکوک متین دفتری به خانه عماد تهرانی نیز یکی از همان آشفتگی‌های ذهنی او است. در این میان حالا حامد با از پاشیدگی زندگی شخصی‌اش هم روبرو شده است و زندگی او با مهتاب به خاطر اتفاقات گذشته کاملا تیره و تار شده تا جایی که دیگر دخترشان هم امیدی به خوب شدن اوضاع زندگی ندارد و یک خانواده به خاطر تصمیم‌گیری‌های پدر حامد تهرانی در حال فروپاشی است.

روزگار عاشقانه فرشته

پدر فرشته همانند دیگرانی که در دادگاه با تعجب به اظهارات او گوش کردند هنوز هم در شوک است که چرا دخترش چنین اعترافی کرد. فرشته حالا با ذوب شدن در عشق آتشینی که نسبت به حامد دارد دیگر برایش مهم نیست سرنوشتش آزادی باشد یا چوبه دار. او از اینکه کسی پیدا شد که حرفش را باور کرد و احساس کرد که می‌تواند به کسی اعتماد کند و کسی هست که بیرون از چاردیواری زندان نگرانش است. این پر شدن خلا عاطفی برای فرشته از هر اعترافی مهم‌تر است و سرنوشت او دیگر بعد از این اتفاقات مهم نیست.

حالا نوبت نوید عشیری است

بعد از آنکه نوید عشیری بیش از پیش به فاسد بودن و جنایتکار بودن پدرش پی برد دیگر برایش مهم نیست مردم درباره او چه قضاوتی می‌کنند. اما انگیزه اصلی نوید برای تقابل با حامد تهرانی یک عشق کهنه و قدیمی است که با ورود مهتاب به زندگی نوید دوباره رگه‌هایی از آن باز شده است. مهتاب اگرچه سعی می‌کند نوید را از سوتفاهم‌هایی که در ذهنش دارد رها کند اما نوید انگیزه‌ زیادی دارد تا با از میان برداشتن حامد بار دیگر به وصال برسد. این تقابل شبیه بیدار شدن یک شیر خفته است که حالا می‌خواهد به جنگ رقیب برود. حالا نوید تصمیم دارد با رو کردن زندگی گذشته حامد همان کاری را با او بکند که حامد بعد از اعتراف فرشته برای خاندان عشیری کرده است. جنگ و تقابلی که می‌تواند خانمان سوز باشد.

سر و کله وکیل سابق پیدا شد

پیدا شدن رسولی وکیل پیشین فرشته که از سوی نوید عشیری حسابی تطمیع شده بود یکی از همان پروژه‌هایی است که به نظر می‌رسد نوید برای از میان برداشتن حامد کلید زده است. رسولی حالا با پشتوانه خبری که به گوشش رسیده و ارثی که از امیر عشیری به حامد تهرانی رسیده است آمده تا حامد را برای این دوگانگی رفتارهایش تحت فشار بگذارد. رسولی حتی از آوردن نام نوید عشیری به عنوان عشق سابق همسر حامد ابایی نداشت تا با این ترفند حامد را حسابی عصبانی کند. به نظر می‌رسد روزهای سخت و پرتنشی در انتظار حامد تهرانی است.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=درباره-قسمت-یازدهم-سریال-گناه-فرشته-|حالا-نوبت-نوید-عشیری-است