درباره قسمت هشتم سریال گناه فرشته | عشق، گم شدن در شال گردن است


نگاهی به قسمت هشتم سریال گناه فرشته

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت هشتم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت هشتم سریال گناه فرشته جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ از وطن فا پخش شد. در این قسمت اثرات مرگ مانیا بر روی تمامی شخصیت‌ها خودش را نشان داد و ثابت کرد پرونده قتل عشیری دیگر یک پرونده عادی نیست. حالا در این مطلب نگاهی به مهم‌ترین اتفاق‌های قسمت هشتم سریال گناه فرشته می‌اندازیم.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

قتل فجیع مانیا و پشت پرده آن در قسمت هشتم سریال گناه فرشته

در قسمت هشتم سریال گناه فرشته با نشان دادن نشانه‌هایی از حضور متین‌دفتری در پشت پرده مرگ فجیع مانیا جلوی دادگستری حالا تا حدودی انگیزه‌ها و آدم‌های دخیل در داستان مشخص شدند. متین دفتری که با همکاری چند شرخر مانیا را به قتل رساند و مدارک را به دست آورد یکی از افرادی است که به نظر می‌رسد نقش مهمی در مدیریت آدم‌های پشت پرده دارد. وکیل مرموزی که هم با عماد تهرانی نشست و برخاست می‌کند هم از طرف دیگر با نوید عشیری حشر و نشر دارد و از سوی دیگر نیز با افرادی در تماس است که هنوز هویت آن‌ها مشخص نیست. با این میزان رمز و راز در پشت پرده اتفاق‌های مرگ عشیری باید منتظر رخدادهای مهم‌تری هم باشیم.

هشدارهای عماد تهرانی و ترس‌های حامد

عماد تهرانی بعد از مرگ نابهنگام مانیا معادلات را پیچیده‌تر از آن چیزی می‌بیند که فکرش را می‌کرد. او که گمان می‌کرد در پشت پرده مشغول هدایت یک داستان پر رمز و راز است حالا با مرگ مانیا و خطرهایی که پسرش حامد را تهدید می‌کند به نظر می‌رسد آنچنان که باید سوار بر ماجرا نیست. او با صدا کردن حامد هشدار داد که انگیزه آدم‌های پشت پرده از بین بردن حامد بوده و مرگ مانیا کاملا اتفاقی رخ داده است. حالا با خطری که جان حامد را تهدید می‌کند عماد نیز بیش از گذشته نگران شده و از فرزندش می‌خواهد نوه‌اش را به او بسپارد تا آب‌ها از آسیاب بیفتد.

رابطه‌ای که دیگر از بین رفت

با مرگ مانیا به غیر از شوک‌هایی که به حامد و مشفق وارد شد یک شک بزرگ در دل حامد کاشت که باعث تیرگی رابطه او با همسرش مهتاب می‌شود. حامد دیگر همسرش را همانند گذشته باور ندارد و شروع از هم پاشیدگی کانون خانواده را باید با مرگ مانیا محتمل دانست. در این میان تینا در یک دوراهی سخت میان پدر و مادرش گرفتار شده و همین موضوع باعث شده است او که نوجوان است روزهای سختی را پشت سر بگذارد و نتواند خوب را از بد تمیز دهد.

عشق در قسمت هشتم گناه فرشته کلید خورد

به نظر می‌رسد حامد تهرانی رفته رفته با تیره شدن رابطه‌اش با مهتاب یک خلا عاطفی پیدا کرده و در این میان فرشته نیز در میانه روزهای سختی که پیش از اعدام پشت سر می‌گذارد تنها امید و پناهش حامد است. حامد حالا برای فرشته فراتر از یک وکیل است و همین باعث شده با هر بار ملاقات حامد حس و حالی درون او جوانه بزند که می‌تواند تبدیل به یک عشق شود. عشقی که به نظر می‌رسد سرانجام خوبی برای دو طرف ماجرا نداشته باشد اما حالا با بافتن شال گردن برای حامد توسط فرشته سرآغاز یک مسیر دشوار را ترسیم می‌کند.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=درباره-قسمت-هشتم-سریال-گناه-فرشته-|-عشق،-گم-شدن-در-شال-گردن-است