ازدواج چهارم ابرو گوندش خواننده ترک با تاجری که ۱۲ سال از خودش کوچکتر است+عکس

ازدواج چهارم ابرو گوندش: خواننده ۴۹ سال مشهور ترکیه‌ای روز گذشته (سه‌شنبه ۲۷ فوریه) برای چهارمین بار ازدواج کرد. همسر چهارم وی یک تاجر ترکیه‌ای به نام مورات اوزدمیر هست. ازدواج آنها در کنسولگری ترکیه در دبی انجام شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با عکس هایی از ازدواج چهارم ابرو گوندش همراه باشید.

ازدواج چهارم ابرو گوندش

ابرو و مورات دوستان نزدیک‌شان را برای جشن عقد به دبی دعوت کرده بودند. مورات اوزدمیر، مالک یک شرکت نرم‌افزاری امنیتی در دبی است. او در جولای ۲۰۲۲ از همسرش سلین کاباکلی جدا شد و ۳ فرزند دارد.

ازدواج چهارم ابرو گوندش

مورات اوزدمیر ۳۷ ساله که ۱۲ سال از ابرو گوندش کوچکتر است، ۳ فرزند دارد. مورات اوزدمیر، مالک یک شرکت مستقر در دبی که به صنعت نرم افزار و دفاعی خدمات می دهد، بین دبی و ترکیه سفر می کند. مورات اوزدمیر که با سلین کاباکلی ازدواج کرده بود، در ژوئیه ۲۰۲۲ از همسرش جدا شد.

ابرو‌ گوندش اولین ازدواجش در ۱۶ سالگی با حامدی واردار بود و دومین ازدواجش سال ۲۰۰۲ با عمر دوراک و ازدواج سومش با رضا ضراب ایرانی در سال ۲۰۱۰ بود. ابرو در سال ۲۰۲۱ از همسر ایرانی‌اش جدا شد. این دو یک فرزند مشترک به نام آلارا دارند.

عکس های ازدواج چهارم ابرو گوندش

 

ازدواج چهارم ابرو گوندش

 

 

ازدواج ابرو گوندش

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=ازدواج-چهارم-ابرو-گوندش-خواننده-ترک-با-تاجری-که-۱۲-سال-از-خودش-کوچکتر-است+عکس