در عبارت چهارم به جای علامت سوال، چه حرفی باید قرار بگیرد!؟


آزمون هوش تصویری عدد و حروف: اگر ۳۳۳N = ، ۴۴۴ = T، ۵۵۵ = F  باشد، سپس ۸۸۸ =؟ چه حرفی خواهد بود؟ تلاش کنید از هوش خود استفاده کنید و این بازی فکری را حل کنید. اگر ذهنی هوشیار داشته باشید و علاقمندی به حل معماها و سوالات هوش داشته باشید، این معادله را با استدلال منطقی حل کنید. به نظر می رسد برای ارائه پاسخ به این سوال معمایی باید از تمام هوش خود استفاده کنید. تلاش کنید در ۱۵ ثانیه سوال را حل کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. با آزمون هوش تصویری عدد و حروف و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: اگر گربه پنهان شده تصویر کتابخانه را در ۵ ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

آزمون هوش تصویری عدد و حروف

در مجله خبری چشمک، هر روز سوالات هوش و تست های جدید و جذاب ارائه می شود. این بازی های فکری، شکل هیجان انگیزی از پازل است که برای حل آن نیاز به فکر کردن زیاد دارید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام قدرت مغز و پتانسیل استفاده کنید. یکی از جدیدترین بازی های فکری که ذهن بسیاری از علاقمندان به سوالات معمایی را به خود جلب کرده است، در مقابل شما قرار دارد.

شما در آزمون هوش تصویری عدد و حروف، باید بتوانید در کمتر از ۱۵ ثانیه بتوانید، آزمون هوش متفاوت را تحلیل کرده و پاسخ دهید. حل این معمای ریاضی و هوش یکی از جالب ترین و پر چالش ترین سوالات معمایی است. آیا شما می توانید این سوال را پاسخ دهید. شما با ارائه پاسخ به آزمون هوش متفاوت، خواهید توانست قدرت منطقی و هوش خود را اثبات کنید.

برای انجام این ازمون باید به صورت سوال در ابتدا توجه کنید. اگر ۳۳۳N = ، ۴۴۴ = T، ۵۵۵ = F  باشد، سپس ۸۸۸ =؟ چه حرفی خواهد بود؟ پس به تصویر نگاه کنید و انواع احتمالات را مورد توجه قرار دهید. اگر آماده هستید زمان را در نظر بگیرید. فقط ۱۵ ثانیه برای رمزگشایی آزمون هوش تصویری عدد و حروف وقت دارید.

شاید بپسندید: در یک نگاه همسر واقعی مارک را شناسایی کنید!

آزمون هوش تصویری عدد و حروف

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری عدد و حروف

برای ارائه پاسخ، یک نکته برای شما داریم. ارائه پاسخ فقط نیاز به دقت و تمرکز عالی دارید. اگر هنوز به پاسخ دست پیدا نکردید، می توانید به بالا برگشته و دوباره تلاش کنید. این تلاش سبب می شود که فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا کند.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری عدد و حروف: ارائه پاسخ بسیار اسان است. اکنون می توانید به پاسخ نگاه کنید. با تصویر زیر راه حل را بهتر درک خواهید کرد.

۳+۳+۳=Nine

۴+۴+۴=Twelve

۵+۵+۵=Fifteen

۸+۸+۸=Twentyfour

شاید بپسندید: معمای ریاضی: آیا می توانید پاسخ عبارت آخر را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

جواب آزمون هوش تصویری عدد و حروف

امیدوارم از آزمون هوش تصویری عدد و حروف استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت شناسی: امضای‌تان در مورد شما چه می گوید؟

 سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از افراد تصویر مسافر زمان است!؟

 آیا می توانید در میان اعداد مختلف، عدد ۶ را در ۵ ثانیه پیدا کنید؟

در تصویر چند آهو به خوبی استتار کرده اند، آیا می توانید آنها را شناسایی کنید!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=در-عبارت-چهارم-به-جای-علامت-سوال،-چه-حرفی-باید-قرار-بگیرد!؟