ازدواج لارا خواننده ترک با والیبالیست ایرانی که ۷ سال از او کوچکتر است+ عکس

ازدواج لارا خواننده ترک:  لارا که ۴۳ ساله است با مهدی کریمی که ۳۶ سال دارد ازدواج کرد. این ازدواج سوم خانم خواننده است. لارا خواننده ۴۳ ساله اهل ترکیه که پیش از این دو بار ازدواج کرده بود، این بار با مهدی کریمی والیبالیست ایرانی بر سر سفره عقد نشست. او از ازدواج اول خود یک دختر به نام سیلا نیز دارد.شوهر دوم او فوتبالیست معروف اوکان موردال بود. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال و موسیقی با عکس های ازدواج لارا خواننده ترک همراه باشید.

ازدواج لارا خواننده ترک

لارا خواننده ۴۳ ساله اهل ترکیه که پیش از این دو بار ازدواج کرده بود، این بار با مهدی کریمی والیبالیست ایرانی بر سر سفره عقد نشست. این خواننده مشهور که نام اصلی او فاطما نور کسکین است، با نام هنری خود لارا شناخته می شود. لارا از جمله خواننده هایی است که با عمل های زیبایی گوناگون، ظاهری کاملاً متفاوت پیدا کرده است. او پس از پشت سر گذاشتن ۲ ازدواج ناموفق برای سومین بار «بله» گفت!

لارا دلش را به مهدی کریمی والیبالیست ایرانی باخته و بی سر و صدا بر سر سفره عقد نشست. لارا که عکس های مراسم عروسی‌شان را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، نوشت:

«خیلی خوشحالم که مردی مثل تو دارم و میدونم که تو من رو به خاطر همین که هستم دوست داری…

خیلی خوشحالم که تو رو شناختم.. به گزارش وقت صبح او نوشت به خاطر تمام قدم هایی که بدون تردید برداشتم و به خاطر داشتن تو در زندگیم خیلی خوشحالم…

دیروز من، امروز من، فردای من… من تو رو بیشتر از هر چیزی و هر کسی دوست دارم.»

بیوگرافی کوتاه لارا

در ۱۹ مارس ۱۹۷۹ در خانواده‌ای موسیقی‌دان در قرق‌قلعه متولد شد. بعد از اتمام تحصیلات دبیرستان به‌عنوان مهماندار در آلانیا کار کرد. آلبوم اول لارا ۵ ژوئن ۲۰۰۳ منتشر شد. این آلبوم به نام نور با لیبل اوزان موزیک به بازارهای موسیقی عرضه شد. در ۲۷ مهٔ ۲۰۰۵ با آلبوم دومش به نام مرد مردانه تقریباً ۱۰۰ هزار نسخه فروخت.

این آلبوم در چهارمین جوایز موسیقی مویاپ جایزهٔ آلبوم طلایی را کسب کرد. در ۱۵ ژانویهٔ ۲۰۰۸ آلبوم سومش به نام یادگار[پ] را منتشر کرد. در ۲۰۱۰ آلبومی متشکل از چهار قطعه به نام بفرست را منتشر کرد. در سال ۲۰۱۴ همراه موتلو گنچ دوئتی به نام «مسابقه چند چند» و در سال ۲۰۱۵ تک‌آهنگی به نام «فقط به خاطر تو» را منتشر کرد.

در سال ۲۰۱۷ تک‌آهنگ «[لباس] خیانت پوشیده‌ای» و در سال ۲۰۲۰ تک‌آهنگ‌های «وداع اجباری»[و «عالم مجازی» را به بازار عرضه کرد. در سال ۲۰۲۲ تک‌آهنگ «تابستان بعدی»را عرضه کرد.

عکس های ازدواج

 

 

 

ازدواج لارا خواننده ترک

 

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=ازدواج-لارا-خواننده-ترک-با-والیبالیست-ایرانی-که-۷-سال-از-او-کوچکتر-است+-عکس