چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند!؟

آزمون شناسایی پارو زن فریبکار: شما برای رمزگشایی آزمون شناسایی پارو زن فریبکار، فقط ۴ ثانیه فرصت دارید. این آزمون هم در زمره آزمون هایی است که توانسته است چایگاه خوبی در میان علاقمندان به سوالات و بازی های فکری پیدا کند. شما در آزمون شناسایی پارو زن فریبکار با یک سوال جالب روبرو هستید. چه کسی در قایق کمتر تلاش برای حرکت قایق را انجام می دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پارو زن فریبکار همراه باشید.

مجله خبری چشمک با انتشار جدیدترین و جذاب ترین سوالات و معماهای تصویر تلاش دارد، لحضات خوشی را برای شما رقم بزند. همچنین با کمک این بازی ها می توانید سطح مهارت های شناختی و حتی هوش خود را بالا ببرید. پس اگر به دنبال چالشی ترین و پیچیده ترین چالش ها، در جای خوبی قرار داربد. شما می توانید با کمک این سوالات هم خود را محک زده و هم اطرافیان و دوستان خود را مورد آزمایش قرار دهید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در نگاه اول، چی دیدی تا بگم کلاً چه جور شخصیتی داری!؟

آزمون شناسایی پارو زن فریبکار

چه کسی در این معمای تصویری کمتر تلاش دارد. در این تمرین ذهنی جدید شما قادر خواهید بود گروهی از جوانان را در حال انجام ورزش مورد علاقه خود یعنی قایق رانی مشاهده کنید. در نگاه اول همه چیز نرمال به نشر می رسد. هر کدام از قایق رانان برای رسیدن به هدقف در حال تلاش و تکاپو هستند. اما تنها یکی از آنها کمتر از آنچه که باید پارو بزند، تلاش می کند. اما کدامیک؟

شما در آزمون شناسایی پارو زن فریبکار باید به دنبال پاسخگویی به سوال بالا باشید. اما یادتان باشد که برای پاسخگویی به سوال بالا، وقت زیادی ندارید. شما باید تلاش کنید در کمتر از ۴ ثانیه، آزمون را رمزگشایی کنید. اگر  اماده اید، تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: کدام فرد تصویر، تازه از زندان آزاد شده است!؟| زن جوان یا بابانوئل!؟

آزمون شناسایی پارو زن فریبکار

.

.

. 

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پارو زن فریبکار

جواب سوال را پیدا کردید؟ در صورت عدم دستیابی به پاسخ سوال آزمون شناسایی پارو زن فریبکار نگران نباشید. شما می توانید پاسخ طراح این آزمون را در پایین صفحه ببینید. اما قبل از آن بهتر است که برای بار دوم برای رمزگشایی آزمون شناسایی پارو زن فریبکار تلاش کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پارو زن فریبکار: در اینجا ما آزمون را برای شما رمزگشایی می کنیم.جوان قرمز پوش از سمت راست تلاش کمتری دارد. دلیل؟ چهره اش نشان می دهد که بر خلاف دیگران آرام و بی علاقه به مسابقه است و هیچ گونه تلاشی برای حرکت سریع قایق انجام نمی دهد. او در حال سوت زدن است. آیا شما می توانید هنگام فعالیت بدنی شدید سوت بزنید!؟ پس او تلاشی نمی کند و فقط ادا در می آورد که در حال پارو زدن است. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد ۶۴۰ پیدا کنید!

جواب شناسایی پارو زن فریبکار

امیدوارم از آزمون شناسایی پارو زن فریبکار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 حکایت ریش گرو گذاشتن: از چه زمان ریش گرو گذاشتن میان مردان ایرانی مرسوم شد!

در میان تصاویر مرد، کدامیکی با بقیه فرق دارد!؟

سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت ۵+۸=؟ چند می شود!؟

تست قدرت تمرکز: کدام آب نبات چوبی با بقیه فرق دارد!؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=چه-کسی-برای-پیروزی-در-مسابقه-قایق-رانی،-کمتر-تلاش-می-کند!؟