افرادی که قصد دزدیدن گاو زن کشاورز را دارند، پیدا کنید!

آزمون قدرت دید با شناسایی دزدها: تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود. تصاویر توهم نوری، تصاویری هستند که این روزها بسیار مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی هستند. این تصاویر می توانند تمرکز را در شما افزایش دهند.

شاید برخی فکر کنند که این تصاویر به تازگی بوجود آمده اند، اما باید گفت ظهور این تصویر به خصوص از سال ۱۸۸۰ به بعد هر چه بیشتر رواج پیدا کردند. این تصاویر می توانند قدرت بینایی، تمرکز و دقت شما را مورد آزمایش قرار دهند. از سوی دیگر شما با دیدن این تصاویر و تشخیص تصویر پنهان شده در آنها، قدرت هوش خود را به رخ دیگران بکشید. در آزمون قدرت دید با شناسایی دزدها، تصویر دو انسان مخفی شده است. اگر بتوانید در کمتر از ۱۰ ثانیه چهره را بیابید، باید به شما آفرین گفت. تبریک می گوئیم. شما علاوه بر اینکه باهوش هستید، بسیار هم تمرکز و دقت بالایی دارید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

آزمون قدرت دید با شناسایی دزدها

این تصویر توهم نوری قدیمی مربوط به دهه ۱۸۸۰ می باشد. ابن تصویرمی تواند به خوبی قدرت دقت وتمرکز شما را مورد آزمایش قرار دهد. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در کمتر از ده ثانیه ۲ چهره مخفی را در این تصویر شناسایی کنید.اگر چهره های پنهان شده در این توهم نوری را در ۱۰ ثانیه تشخیص دهید، ضریب هوشی بالایی دارید. پس با آمادگی به تصویر آزمون قدرت دید با شناسایی دزدها نگاه کنید.

توهمات نوری چیزی است که ما با دیدن یک تصویر یا صحنه از طریق چشمان خود به راحتی فریب می خوریم یا اشتباه درک می کنیم. از آنجایی که کمی مشکل است، مردم دوست دارند توهمات نوری بیشتری را کشف کنند. توهم نوری همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را در توسعه مهارت های مشاهده بهبود می بخشد. مردم به دنبال توهم نوری در اینترنت بودند تا مغز خود را ورزش دهند.

شاید بپسندید: اگه چشمای عقابی داشته باشی در یک نگاه گلابی متفاوت را پیدا می کنی!

آزمون قدرت دید با شناسایی دزدها

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت دید با شناسایی دزدها

در آزمون قدرت دید با شناسایی دزدها، تصویر مربوط به گاوی است که احتمالا زن کشاورز تصمیم دارد آن را به طویله انتقال دهد. این گاو باشکوهی است که با قد بلند ایستاده و توسط زمین های مزرعه احاطه شده است. اما گویا دو فرد تصمیم دارند که این گاو را بدزدند. زن کشاور این دو دزد مخفی را ندیده است. آیا توانستید ۲ چهره پنهان را در این توهم نوری قدیمی پیدا کنید؟ اگر نتوانستید، اشکالی ندارد. می توانید با تست های بیشتر خود را تمرین دهید. قطعا جزئی نگری و دقت شما افزایش خواهد یافت.

.

.

.

.

.

.

آیا چهره های پنهان را مشاهده کردید؟ اگر نه، به تصویر پایین نگاه کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدوم متهم تحت تعقیب، همسر این خانمه است!؟

پاسخ آزمون دید با شناسایی دزدها

امیدوارم از آزمون قدرت دید با شناسایی دزدها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدوم بچه‌ است که وقتی به مادرش می‌رسه ناپدید می‌شه!؟

با شناسایی پلنگ برفی در تصویر کوهستان، ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

با انتخاب یک نماد ویژگی اصلی شخصیتی خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

چیستان: نام گلی است که اسمش با کمک اسم یک حیوان و عضو بدن ساخته شده است!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=افرادی-که-قصد-دزدیدن-گاو-زن-کشاورز-را-دارند،-پیدا-کنید!