اگه همچین شوهری داری، قدرشو بدون

 

بعضی از خصوصیات و ویژگی های اخلاقی مردان در نظر زنان نه تنها جذاب است، بلکه دلیلی می شود که زن از داشتن همچنین شوهری احساس افتخار کند؛ ویژگی هایی که داشتن انها چندان کار دشواری نیست. چنانچه می خواهید بدانید داشتن چه شوهری، یک خوشبختی واقعی است و منظورمان از این مردان، کدام دسته است، در ادامه مطلب به نقل از نمناک موارد لیست شده اند.
شوهری که احترام میزاره حتی تو عصبانیت
بعضی از آقایان که عاشق مردسالاری هستند به همسرشان خیلی احترام نمی گذارند و اگر عصبی باشند، ممکن است حتی به همسر خود توهین کنند در حالیکه یک مرد خوب باید چه در جمع و چه در خلوت به همسر خود احترام بگذارد. زن به دریافت محبّت و احترام از طرف شوهر نیاز دارد و این رفتار باعث می شود که او از داشتن چنین شوهری حس افتخار و سربلندی داشته باشد و این حس، شوق او به زندگی زناشویی و تحمل او برای صبوری دربرابر سختی های احتمالی را بیشتر کند.
شوهری که خرجی میده
اغلب آقایان خریدهای خانه را بر عهده می گیرند و تصورشان این است که نیاز نیست هیچ پولی به همسر خود بدهند، برخی از آقاین هم چون همسرشان شاغل است، نه برای خانه خرجی می کنند و نه به همسرشان پولی می دهند. در مقابل این مردان، آقایانی که نیازهای مالی همسر خود را نادیده نمی گیرند و به همسر خود مبلغی را به عنوان خرج خانه و…می دهند، در واقع برای همسرشان احترام قائلند و همین رفتار باعث می شوند که آنها از داشتن چنین شوهری حس افتخار و سربلندی کند.
شوهری که به بهداشتش اهمیت میده
کم نیستند خانم هایی که به دلیل رعایت نشدن نظافت شخصی یا رعایت نکردن نظم داخل خانه توسط همسرشان ناراضی هستند. این خانم ها از اینکه اکثر اوقات باید خودشان به شوهر خود تذکر دهند که بهداشت فردی را رعایت کند و… ناراضی هستند و این یعنی مردی که همیشه به این مسئله توجه دارد، یکی از ویژگی های مرد خوب را دارد. رعایت نظافت شخصی موجب می شود افراد حس بهتری از یکدیگر داشته باشند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

شوهری که تنها به نیاز جنسی خودش توجه نمیکنه
نمیتوان نقش و اهمیت رابطه جنسی را در ازدواج نادیده گرفت، به عنوان ملاکی مهم، تناسب و همخوانی زوجین در این زمینه، لازیمه تداوم و سلامت زندگی آنان است پس نباید آقایان تنها به فکر خودشان باشند بلکه باید همسر و نیازهایش را نیز در نظر بگیرند.
شوهری که تو بحث آرامش داره
اینکه خشم یک احساس منفی و به شدت قدرتمند است را منکر نمی شویم ولی اینکه غیرقابل کنترل است را نمیتوان پذیرفت. خشم اگر کنترل نشود و ادامه یابد، موجب تخریب زندگی خواهد شد و بدتر از همه اینکه عصبانی شدن شوهر منجر به آزار جسمی، ذهنی یا عاطفی همسر می شود، زنان به شوهری می بالند که در هنگام بحث نیز آرامش دارد و در همه حال خشم خود را کنترل می کند.
شوهری که دروغ تو مرامش نیست
خوب میدانید که راستگویی و قابل اعتماد بودن از مهم ترین اجزای رابطه است. این صداقت است که زن و شوهر را به یکدیگر نزدیک می‌کند چراکه شوهر راستگو با گفتن حقیقیت نه تنها این حس را به زن می‌دهد که او برایش فردی قابل اعتماد است بلکه دلیلی خواهد بود برای آنکه او به همسرش افتخار کند، همسری که بیان حقیقت را بر همه چیز مقدم میداند.

منبع: نمناک


Post Views: 6

دانلود فیلم

اگه همچین شوهری داری، قدرشو بدون

  بعضی از خصوصیات و ویژگی های اخلاقی مردان در نظر زنان نه تنها جذاب است، بلکه دلیلی می شود که زن از داشتن همچنین شوهری احساس افتخار کند؛ ویژگی هایی که داشتن انها چندان کار دشواری نیست. چنانچه می خواهید بدانید داشتن چه شوهری، یک خوشبختی واقعی است و منظورمان از این مردان، کدام […] http://www.vatanfa.com/?s=اگه-همچین-شوهری-داری،-قدرشو-بدون