نوبت اجرای شرکت‌کننندگان مسابقات بین‌المللی قرآن تعیین شد

قرعه‌کشی نوبت اجرای قاریان، حافظان و مرتلان حاضر در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران انجام و طی آن زمانی اجرای نمایندگان کشورمان تعیین شد و هر کدام از شرکت‌کنندگان در گروه دانش‌آموزی و بزرگسالان در بخش آقایان نوبت اجرای خود را دریافت کردند تا از بعدازظهر جمعه ۲۷ بهمن‌ماه شاهد آغاز رقابت شرکت‌کنندگان در این مسابقات باشیم.

در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و در رشته قرائت آقایان ۲۰ نفر، ترتیل آقایان هشت نفر و حفظ کل آقایان ۱۵ نفر حضور دارند. 

در بخش دانش‌آموزی و در گروه پسران نیز هشت نفر در رشته قرائت تحقیق، ۹ نفر در رشته حفظ کل قرآن، و شش نفر در رشته قرائت ترتیل حضور دارند. 

چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از ۲۶ بهمن‌ماه تا دوم اسفندماه در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی جریان خواهد داشت. در این مسابقات ۹۹ شرکت‌کننده از ۴۴ کشور جهان در دو گروه بانوان و آقایان و در بخش‌های دانش‌آموزی و بزرگسالان حضور دارند.

منبع: ایکنا

دانلود فیلم

نوبت اجرای شرکت‌کننندگان مسابقات بین‌المللی قرآن تعیین شد

قرعه‌کشی نوبت اجرای قاریان، حافظان و مرتلان حاضر در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران انجام و طی آن زمانی اجرای نمایندگان کشورمان تعیین شد و هر کدام از شرکت‌کنندگان در گروه دانش‌آموزی و بزرگسالان در بخش آقایان نوبت اجرای خود را دریافت کردند تا از بعدازظهر جمعه ۲۷ بهمن‌ماه شاهد آغاز رقابت شرکت‌کنندگان در […] http://www.vatanfa.com/?s=نوبت-اجرای-شرکت‌کننندگان-مسابقات-بین‌المللی-قرآن-تعیین-شد