آزاده زارعی با چادر گل گلی خانمای دهه شصت + عکس و بیوگرافی


آزاده زارعی با چادر گل گلی: این بازیگر متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان ، بازیگر و منشی صحنه است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که با منشی گری شروع کرد سپس بعنوان بازیگر در نقش باران سریال آوای باران به شهرت رسید. تا انتهای مطلب بایوگرافی و همچنین جدیدترین عکس آزاده زارعی با چادر گل گلی از سری مطالب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال با مجله خبری چشمک همراه باشید.

احتمالا بپسندید:

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان) بازیگر و منشی صحنه در سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور شروع کرد. نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساختهٔ سامان سالور در نقش اصغر فرشته (یک پسر) بود و ورود خود به عرصهٔ سینما را با یک نقش خاص و اندامی به یاد ماندنی و سخت به رخ کشید.

آزاده زارعی با چادر گل گلی

سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران» معروف شد. او قبل از ورودش به دنیای بازیگری فیلم‌های کوتاهی کارگردانی کرده وی همچنین دستی بر قلم دارد و شاعر نیز می‌باشد.

پدر آزاده زارعی در حرفه قلم زنی فعالیت میکند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار است. آزاده زارعی دو برادر دارد و تک دختر خانواده است. ارتباطش با برادرش احمد خیلی خوب و صمیمی است.

پدر آزاده زارعی

زارعی دستی نیز در هنر قلم‌زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد که این کار را از پدرش آموخته‌است و آثار خود را در گالری‌های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته‌است. آزاده زارعی به ورزش نیز علاقه دارد و فوتسال بازی می‌کند و عضو تیم هنرمندان است.

آزاده زارعی با چادر گل گلی

شهرت

آزاده زارعی به دلیل بازی در سریال آوای باران در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش باران توانست خوش بدرخشد. او قبل از سریال آوای باران در اثری دیگر در نقش فرعی بازی کرده بود ولی به موفقیت چشمگیری نرسید. بعد از بازی در آوای باران به سیندرلای ایران معروف شد.

آزاده زارعی با چادر گل گلی

آزاده زارعی علاوه‌بر سریال آوای باران، سال ۱۳۹۳ در ۲۵ سالگی در سریال مهر طوبی نیز بازی کرده است. در این سال‌ها آزاده زارعی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است .

 

عکس آزاده زارعی با چادر گل گلی

در ادامه عکس آزاده زارعی با چادر گل گلی را مشاهده می کنید! وی از جمله بازیگران سریال تلویزیونی «شاهرگ» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی بود. این مجموعه تلویزیونی به روایت داستانی پرچالش از دهه ۱۳۶۰ می‌پردازد. سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌است این مجموعه تلویزیونی آخرین نقش‌آفرینی کامل سیروس گرجستانی در تلویزیون ایران، قبل از درگذشتش بوده‌است.

آزاده زارعی با چادر گل گلی

 

 

برایتان جالب خواهد بود

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=آزاده-زارعی-با-چادر-گل-گلی-خانمای-دهه-شصت-+-عکس-و-بیوگرافی