لباس مناسب با رژلب قرمز


لباس مناسب با رژلب قرمز

اگر به رژلب قرمز علاقه دارید بهتر است بدانید با چه لباس هایی رژلب قرمز بزنید بهتر است، زیرا این رنگ رژلـب با هر لباسی ست نمیشود.

انتخاب لباس مناسب رژلب قرمز

رژلـب قـرمـز را همه خانم ها دوست دارند و جزو پر استفاده ترین رژلـب ها محسوب میشود که چهره را حساب جذاب و زیبا میکند. هنگام اسنفاده از رژلـب قـرمـز باید برخی نکات مانند رنگ لباس را در نظر بگیرید تا آرایش و لباس تان هماهنگ باشند. توجه داشته باشید که با هر لباسی که دلتان خواست نمیتوانید رژلـب قـرمز بزنید، این رژلب جذاب فقط با برخی لباس های خاص قابل استفاده است.

لباس مشکی

بهترین لباسی که میتوانید با رژلـب قـرمز هماهنگ کنید لباس مشکی است، همانطور که میدانید ترکیب قرمـز و مشکی فوق العاده است و شما اگر لباس مشکی بپوشید و رژلـب قرمز بزنید در مجلس تک خواهید شد.

لباس سفید

لباس سفید هم گزینه خوبی برای استفاده از رژلـب قرمـز است زیرا سفید یک رنگ بی روح است و به یک رژلـب جیغ مانند قرمـز نیاز دارد تا استایلی جذاب به شما ببخشد.

لباس مناسب با رژلب قرمز

لباس قرمز

لباس قرمـز با رژلـب قرمز معرکه میشود شاید فکر کنید که رژلـب با لباس همرنگ باشد خوب نیست ولی تصویر زیر نشان میدهد که رژلـب قرمـز با لباس قرمـز چه ترکیب بی نظیری است.

لباس طوسی

اگر لباس مجلسی تان طوسی رنگ است و نمیدانید چه رنگ رژلبی بزنید پیشنهاد ما رژلب قرمـز است، در تصویر زیر مایلی سایرس را با لباس طوسی و رژلـب قــرمز مشاهده میکنید که چقدر زیبا شده است.

منبع: namnak.com

لباس مناسب با رژلب قرمز

لباس مناسب با رژلب قرمز اگر به رژلب قرمز علاقه دارید بهتر است بدانید با چه لباس هایی رژلب قرمز بزنید بهتر است، زیرا این رنگ رژلـب با هر لباسی ست نمیشود. انتخاب لباس مناسب رژلب قرمز رژلـب قـرمـز را همه خانم ها دوست دارند و جزو پر استفاده ترین رژلـب ها محسوب میشود که […] http://www.vatanfa.com/?s=لباس-مناسب-با-رژلب-قرمز