دخترک برای نجات کودک تصویر چه باید بکند!؟

سوال هوش تصویری چگونگی نجات: اگر شما می خواهید قدرت بینایی و توانائی های شناختی خود را بسنجید، می توانید چالش جدید تصویری یا سوال هوش تصویری چگونگی نجات را حل کنید. شما با انجام منظم سوالات و بازی های معمایی می توانید مهارت های خود را افزایش دهید، مغز خود را ورزش دهید و در نهایت سلامتی آن را در سنین میانسالی و کهنسالی تضمین کنید.

با انجام این چالش تصویری که با عنوان ” سوال هوش تصویری چگونگی نجات ” که در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، می توانید خود و مهارت های خود را بهتر بشناسید. فقط یک “نابغه” واقعی این معمای تصویری را در ۵ ثانیه شکست خواهد داد و شما اثبات خواهید کرد که مهارت های تصویری و ذهنی بسیار خوبی دارید. آیا می توانید پاسخ صحیح را پیدا کنید؟ با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل عقاب قویه، در ۵ ثانیه عدد ۳۶۷۸ را در تصویر پیدا کن!

سوال هوش تصویری مرد خوش شانس

بهترین مهارت های خود را با شکست دادن این معمای تصویری نشان دهید.آیا دوست دارید مهارت های خود را به چالش بکشید؟ اگر پاسخ مثبت بود، پس باید این معمای تصویری را که در رتبه بندی جهانی تمرینات شدید مغز قرار دارد، حل کنید. فقط “نابغه” واقعی قادر به دادن پاسخ صحیح هستند. آیا شما یکی از نوابغ هستید؟ شما باید آن را با حل در زمان تعیین شده ثابت کنید.

در سوال هوش تصویری چگونگی نجات، مهارت های خود را به چالش بکشید بهترین مهارت های خود را به نمایش بگذارید و به دوستان خود نشان دهید که در ایجاد چالش های بصری متخصص هستید. اماده اید؟

در هوش تصویری امروز یک موقعیت وحشتناک را می بینید. یک کودک در یک موقعیت بسیار خطرناک محصور شده که متوجه آن نیست. ماریا متوجه موقعیت شده اما او وقعا نمی داند باید چه کاری انجام دهد؟ اگر باهوش هستید به ماریا کمک کنید. سوال هوش تصویری چگونگی نجات این روزها بسیار ترند شده و ۹۹ درصد کاربران موفق به یافتن پاسخ مناسب نشده اند. آیا شما می توانید سوال هوش تصویری چگونگی نجات را حل کنید؟

برای ارائه پاسخ، حالت کارآگاهی خود را فعال کنید زیرا تنها از این طریق می توانید پاسخ صحیح سوال هوش تصویری چگونگی نجات را بدهید.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن، همسر این آقاست که گیج شده!؟

سوال هوش تصویری چگونگی نجات

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش تصویری چگونگی نجات

همانطور که اشاره شد، شما فقط ۵ ثانیه برای حل سوال هوش تصویری چگونگی نجات فرصت دارید. ماریا برای فرار از این مهلکه و نجات کودک چه خواهد کرد؟ بهترین کاری که می شود انجام داد چیست؟ کاربران دلایل زیادی برای این تست هوش آورده اند اما درست ترین کار چیست؟ آیا می توان کودک را نجات داد؟

خب، آیا توانستید پاسخ سوال هوش تصویری چگونگی نجات را پیدا کنید؟ این تست هوش با درجه سختی زیاد بسیاری از کاربران را گیج کرده است. شما بایستی در حل مسئله توانایی بالایی داشته باشید وگرنه در حل تست هوش دچار مشکل خواهید شد.

 

.

.

.

.

.

از شما می خواهیم تا جواب های خود را با ما به اشتراک بگذارید. صحیح ترین و منطقی ترین جواب انتخاب و به نام شما نشر خواهد شد. یادآوری می کنیم که هر کس بتواند سوال هوش تصویری چگونگی نجات را حل کند در دسته افراد با ضریب هوشی بالا قرار می گیرند. تمام تلاش ما شکوفایی خلاقیت ذهنی کاربران است.

پس سعی کنید به کامنت های دیگر دوستان نگاه نکنید و ابتدا خودتان تجزیه و تحلیل کنید. آیا شما جز افراد با آی کیو بالا هستید؟ پاسخ درست یک هفته بعد از طریق همین صفحه همرسانی خواهد شد.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: حرف I را بین P ها در کمتر از ۸ ثانیه پیدا کنید؟

سوال هوش چگونگی نجات

امیدوارم از سوال هوش تصویری چگونگی نجات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدام میوه است که سه حرف اولش نام یک کشور است!؟

تست قدرت تمرکز : تفاوت های دو تصویر کودک موج سوار را پیدا کنید!

حکایت خدا روزی رسان است اما گاهی یک اِهِنی هم لازم است!

 با دلیل بگوئید که کودک ربا در کدام تصویر قرار دارد!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=دخترک-برای-نجات-کودک-تصویر-چه-باید-بکند!؟