فهرست ۲۰ تایی از پربیننده ترین فیلم های وطن فا در سال ۱۴۰۲


تماشای فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های سینمایی وطن فا می‌تواند این وسعت دید را به مخاطب بدهد تا با یک نگاهی کلی جامعه آماری مخاطبان و جنس سلیقه و ذائقه آن‌ها را دریابد. در این فهرست حضور مسعود اطیابی با ۴ فیلم در این فهرست و حضور فیلم‌های کمدی نشان می‌دهد مخاطب امروز بیش از هر چیز نیازمند تماشای کمدی و ایجاد فضایی برای خنده و سرگرمی است. البته که حضور آثار قابل تامل و اجتماعی در کنار فیلم‌های اکشن و ماجراجویی نیز به غنای این فهرست اضافه کرده است. در ادامه نگاهی به پربیننده‌ترین فیلم‌های وطن فا می‌اندازیم.

پربیننده ترین فیلم های ایرانی و خارجی وطن فا در سال ۱۴۰۲ بدون ارزشگذاری کیفی فهرست شده‌اند

فهرست پربیننده ترین سریال ها و برنامه های وطن فا

فیلم بخارست | مسعود اطیابی

مسعود اطیابی در فعالیت‌های چند سال اخیرش به عنوان یک فیلمساز مطرح در عرصه کمدی‌های پرفروش شناخته می‌شود. او با آثاری که در این چند سال ساخته به کارگردانی تبدیل شده است که فروش آثارش در گیشه تضمین شده است و همین فرمول حتی در تماشای آن‌ها در نمایش خانگی هم تاثیر دارد. بی دلیل هم نیست که در فهرست پربیننده‌های وطن فا در میان فیلم‌ها بخارست رتبه اول را دارد.

معرفی کامل فیلم بخارست

تماشای آنلاین فیلم کمدی بخارست

فیلم انفرادی | مسعود اطیابی

همانطور که قابل پیش‌بینی است رتبه دوم این فهرست هم به نام اطیابی زده شده و انفرادی با حضور بازیگرانی همچون رضا عطاران و احمد مهرانفر در دوران اوج همه‌گیری کرونا به یکی از آثار پرفروش سینما تبدیل شد که باز هم تب تند تماشای فیلم در سینماها را بالا برد. انفرادی فارغ از حضور بازیگران مطرحش یکی از فیلم‌های سخت از لحاظ ساخت و تجهیزات است که نشان می‌دهد اطیابی علاوه بر اشراف خوبش به ساخت فیلم‌های تجاری به کیفیت کارهایش هم فکر می‌کند.

دانلود و تماشای فیلم انفرادی

فیلم سریع و خشن ۱۰ | لویی لتریر

سری فیلم‌های سریع و خشن هر کدامش یک اتفاق برای مخاطبان علاقمند به هیجان است. دهمین سری از این فیلم هم با حضور راکی ستاره محبوب فیلم‌های اکشن به یکی از فیلم‌های پرفروش سینمای جهان تبدیل شده که تماشای آن در وطن فا هم باعث شده فیلم به یکی از آثار پربیننده این پلتفرم تبدیل شود.

دانلود و تماشای فیلم سریع و خشن ۱۰

فیلم ملاقات خصوصی | امید شمس

ملاقات خصوصی اولین ساخته امید شمس از معدود آثار اجتماعی چند سال اخیر است که فروش خوبی در سینما هم داشت. ایده متفاوت فیلمساز در پرداخت عاشقانه یک رابطه در بستر زندان و خلافکاری از آن دست ایده‌هایی است که می‌تواند مخاطب را به خود جذب کند. ملاقات خصوصی در زمان جشنواره توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند و در اکران عمومی و اکران آنلاین جزو آثار پرفروش بود که وقتی هم به نمایش خانگی آمد در صدر پربیننده‌ترین آثار سینمایی قرار گرفت.

معرفی و نقد فیلم ملاقات خصوصی

تماشای فیلم ملاقات خصوصی

فیلم تی تی | آیدا پناهنده

حضور فیلم متفاوت و عاشقانه آیدا پناهنده در این فهرست نشان از آن دارد که نمی‌توان ذائقه و سلیقه مخاطب‌های میلیونی نمایش خانگی را حدس زد. ترکیب متفاوت و جذاب بازیگران فیلم از پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست تا هوتن شکیبا و داستان عاشقانه و سرراستی که دارد تی‌ تی را به فیلمی دیدنی تبدیل کرد که حضور در فهرست پربیننده‌های وطن فا نشان از آن دارد که مخاطب پلتفرم‌ها را سلیقه‌های مختلف در بر می‌گیرند.

فیلم تی تی؛ معرفی و نقدها به فیلم

تماشای آنلاین فیلم تی تی در فیلیمو

فیلم دینامیت | مسعود اطیابی

با وجود آنکه از اکران فیلم دینامیت در سینماها می‌گذرد و از زمان حضورش در نمایش خانگی هم می‌گذرد اما به مدد طنازی‌های فیلم و خوش ریتم بودن آن و داستان بامزه‌ای که دارد جزو آثار پربیننده وطن فا به حساب می‌آید. مسعود اطیابی با دستمایه قرار دادن تفاوت‌های زندگی دو مرد مومن با دو دختر امروزی و اتفاقات بامزه‌ای که رخ می‌دهد توانست یکی از آثار پربیننده سینمای ایران را بسازد.

تماشا و دانلود رایگان فیلم دینامیت

فیلم غریب | محمدحسین لطیفی

حضور فیلم غریب در جمع پربیننده‌های وطن فا نشان می‌دهد مخاطب سینما به فیلم‌هایی با موضوع قهرمانان ملی و روزهای دفاع از میهن علاقمند است اگر این آثار با کیفیت و ساختار خوب همراه باشد. محمدحسین لطیفی که پیش از این هم با ساخت فیلم روز سوم در عرصه سینمای دفاع مقدس توانسته بود مخاطب زیادی را جذب کند در غریب هم نشان داد تسلط خوبی در ترسیم چهره شهید محمد بروجردی داشته و با فیلمنامه‌ای از حامد عنقا به خوبی توانسته است شمایل یک قهرمان ملی را به تصویر بکشد.

معرفی فیلم غریب؛ مسیح کردستان

تماشای آنلاین و دانلود فیلم غریب

فیلم علفزار | کاظم دانشی

علفزار اولین ساخته کاظم دانشی به دلیل صراحت در طرح یک موضوع اجتماعی و استفاده از ترکیب بازیگران متفاوت و حضور پژمان جمشیدی در قامت یک بازپرس دادستانی توانست به یک اثر موفق و خوش ساخت تبدیل شود. آشنایی زدایی از چهره دادگاه در ایران و نزدیک شدن به واقعیت و موضوع حقیقت و عدالت‌خواهی علفزار را به فیلمی دلنشین و خاطره انگیز تبدیل کرده است که تماشای آن در هر جمع خانوادگی‌ سینما دوستی تبدیل به یک تجربه خوب می‌شود.

همه چیز درباره فیلم علفزار؛ معرفی، نقد و آلبوم عکس

تماشای آنلاین فیلم علفزار

فیلم طلاخون | ابراهیم شیبانی

روایت ابراهیم شیبانی از یک پرونده جنایی واقعی و تبدیل کردن آن به یک درام معمایی جنایی باعث شد طلاخون که در اکران عمومی به دلیل شیوع کرونا نتوانست مخاطب زیادی را جذب کند در نمایش خانگی تبدیل به یکی از آثار پربیننده شود. حضور شهاب حسینی در کنار بازی متفاوت بهار قاسمی و تجربه ساخت از یک موضوع واقعی که داستان یک قاتل سریالی را روایت می‌کند طلا خون را به اثری خوش ساخت تبدیل کرده است.

تماشای آنلاین فیلم طلاخون در فیلیمو

فیلم بام بالا | سیدجمال سیدحاتمی

حضور فیلمی از ژانر کودک و نوجوان در طیف گسترده آثار پربیننده وطن فا نشان از همه‌گیر بودن استفاده از نمایش خانگی در میان خانواده‌ها دارد. فیلم «بام بالا»، داستان خواهر و برادری به نام حنا و امیرعلی است که از عروسکی به نام بام بالا کمک می گیرند تا پدر و مادر خود را آشتی دهند. بام بالا عروسکی است که به همه بچه ها کمک می کند به آرزوهای خود برسند. در قسمتی از فیلم، همه بزرگسال های شهر به دست او تبدیل به مجسمه می شوند تا بچه ها با خوشحالی و فارغ از امرونهی آن ها هر کاری که دوست دارند انجام دهند.

دانلود و تماشای رایگان فیلم بام بالا

فیلم تورقوزآباد | علی شاه‌حاتمی

تورقوزآباد یک کمدی جاسوسی ساخته علی شاه حاتمی است که روایتی طنازانه از یک موقعیت استراتژیک را به تصویر می‌کشد. ماجرای انرژی هسته‌ای و شک و شبهه به یک دانشمند هسته‌ای که با یک گروه تروریستی در تبادل اطلاعات دچار چالش می‌شود. نیما شعبان‌نژاد و هومن حاجی‌عبداللهی نقش‌های اصلی فیلم را بازی کردند. تورقوزآباد در اکران عمومی نتوانست توفیق چندانی کسب کند اما تیم بازیگران و فضای طنازانه فیلم آن را به جمع آثار پربیننده وطن فا فرستاد.

دانلود و تماشای فیلم تورقوزآباد

فیلم جان ویک ۴ |  چاد استاهلسکی

سری فیلم‌های جان ویک نیز همچون سری فیلم‌های سریع و خشن جزو آثار پربیننده سینمای جهان در میان مردم ایران است که به واسطه ژانر ماجراجویی و اکشن آن و تصاویر جذاب هر خانواده‌ای را به تماشای خود جذب می‌کند. حضور کیانو ریوز بازیگر محبوب هالیوود احتمالا یکی از دلایل بیشتر دیده شدن این فیلم است.

تماشای آنلاین فیلم جان ویک 4 در فیلیمو

فیلم چپ، راست | حامد محمدی

کمدی سیاسی چپ راست ساخته حامد محمدی می‌تواند به چند دلیل عمده در فهرست پربیننده‌ترین آثار نمایش خانگی جا بگیرد. ترکیب جذاب و متفاوت تیم بازیگران با گریم‌های متفاوت از جمله حضور رامبد جوان در نقش یک مرد با تفکرات رادیکال مذهبی در کنار پیمان قاسمخانی که از طیف اصلاح‌طلب هست با حضور متفاوت ویشکا آسایش و سحر دولتشاهی فیلم چپ راست را یک فیلم کنجکاوی برانگیز کرده است. به خصوص آنکه تیکه‌های سیاسی درون فیلم نیز می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان جذاب باشد. پس طبیعی است که چپ راست در این فهرست قرار بگیرد.

تماشای آنلاین و دانلود فیلم چپ راست

فیلم بازیوو | امیرحسین قهرایی

امیرحسین قهرایی که مخاطبان با سریال چاق و لاغر او را می‌شناسند و سابقه ساخت دوربین مخفی‌های جذاب را برای تلویزیون و نمایش خانگی دارد با ساخت فیلم بازیوو به دنیای کودکانه قدم گذاشت. فیلمی که در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان توانست جوایز را درو کند و در نمایش خانگی به یکی از آثار پربیننده وطن فا تبدیل شد.

تماشا و دانلود فیلم بازیوو

بدون قرار قبلی | بهروز شعیبی

بدون قرار قبلی از آن دست فیلم‌هایی است که تماشای آن حال مخاطب را خوب می‌کند. سفر درونی دختری که از آلمان به ایران می‌آید تا به وصیت پدرش عمل کند. یک فیلم ملودرام خانوادگی با ترکیبی از فرهنگ و سنت ایرانی و توجه به خانواده است که می‌تواند هر مخاطبی را به خود جذب کند. بازی متفاوت پگاه آهنگرانی در کنار حضور مصطفی زمانی و صابر ابر از دیگر جذابیت‌های تماشای این فیلم است.

دانلود و تماشای فیلم بدون قرار قبلی

فیلم آواتار ۲: راه آب | جیمز کامرون

آواتار نیز از آن دست فیلم‌هایی است که مخاطبان و طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. جیمز کامرون خالق آثار ماندگار و پرزحمت سینمایی است که هر فیلمش اتفاق خوبی در صنعت سینما رقم می‌زند. آواتار هم مانند سری اول آن و حتی فیلم تایتانیک یکی از فیلم‌های پرفروش سینمای جهان است. توجه به این فیلم در میان مخاطبان ایرانی نیز نشان از موفقیت این فیلم با هر ذائقه و فرهنگی دارد.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم آواتار ۲

فیلم خط استوا | اصغر نعیمی

فیلم خط استوا که به مسائل فوتبالی و پشت پرده فوتبال با نگاهی طنز می‌پردازد یکی از فیلم‌‌های اکران نوروز ۱۴۰۲ بود که فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و در نمایش خانگی هم به خاطر حضور بازیگران مطرحی چون سیامک انصاری، بهنوش بختیاری و فرهاد اصلانی به یکی از آثار پربیننده وطن فا تبدیل شده است.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم خط استوا

فیلم تگزاس ۲ | مسعود اطیابی

قرار گرفتن ۴ فیلم از یک فیلمساز در فهرست پربیننده‌های وطن فا نشان می‌دهد مسعود اطیابی به تنهایی یکه‌تاز عرصه کمدی و گیشه در یک دهه اخیر بوده است. اگرچه نمی‌توان با اطمینان درباره کیفیت همه آثار نظر قطعی داد و یا آن را نفی کرد اما حضور تگزاس ۲ با ترکیب بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و سام درخشانی در ترکیب پربیننده‌های وطن فا و نمایش خانگی نشان می‌دهد استفاده از فرمول‌های جواب پس داده در ترکیب بازیگران هر فیلمی را می‌تواند در جذب مخاطب به موفقیت برساند.

دانلود و تماشای فیلم تگزاس 2

فیلم مگ۲: خندق اقیانوسی | بن واتلی

پیوند طبیعت و حیوانات با زندگی انسان امروز و تداخل‌هایی که همواره در محیط زیست به واسطه دخالت انسان شکل می‌گیرد یکی از سوژه‌های جذاب در سینما است که در سینمای جهان فیلم‌های زیادی درباره آن ساخته شده است. نبرد انسان با کوسه‌ها و نهنگ‌های خشمگین از آن دست موضوعاتی است که جذابیت‌های زیادی برای تبدیل شدن به فیلم را دارد. مگ ۲ در ادامه فیلم مگ نیز از آن دست فیلم‌هایی است که می‌تواند آدرنالین خون را حسابی بالا ببرد و هیجان و دلهره را توامان به مخاطب تزریق می‌کند. طبیعی است که نامش را در فهرست پربیننده‌های وطن فا ببینیم.

تماشای آنلاین فیلم مگ ۲: گودال

فیلم مغز استخوان | حمیدرضا قربانی

آخرین فیلم این فهرست یک اثر تلخ و اجتماعی است از حمیدرضا قربانی که روایتی متفاوت از فداکاری یک مادر برای زنده نگه داشتن فرزند مبتلا به سرطانش را نشان می‌دهد. قربانی که فیلم اولش خانه‌ای در خیابان چهل و یکم هم یک اثر تلخ درباره موضوع قصاص و اعدام بود در مغز استخوان هم با حضور بازیگرانی چون پریناز ایزدیار و بابک حمیدیان اثری ماندگار تولید کرده است که رفته رفته مخاطبش را در نمایش خانگی پیدا کرد و رشد تماشای آن باعث شد در فهرست پربیننده‌های وطن فا قرار بگیرد.

دانلود و تماشای فیلم مغز استخوان

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=فهرست-۲۰-تایی-از-پربیننده-ترین-فیلم-های-وطن-فا-در-سال-۱۴۰۲