امکانات رفاهی و شرایط پرداخت پروژه پدافند ارتش


امکانات رفاهی و شرایط پرداخت پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند ارتش از پروژه های منطقه ۲۲ چیتگر است که می توان آن را در دسته پروژه های بزرگ این منطقه قرار داد. امکانات رفاهی این پروژه زیاد است و شرایط خرید و پرداخت آن به دلیل این که در مرحله پیش فروش است، آسان تر است. در این مقاله به بررسی امکانات رفاهی پروژه پدافند ارتش چیتگر پرداخته شده است.

 

امکانات واحد های پروژه پدافند ارتش در منطقه ۲۲

این پروژه در مجموع دارای ۷۲ طبقه و ۵۶۰ واحد است و یکی از بزرگ ترین پروژه های چیتگر محسوب می شود. به طور کلی دو بلوک C و H در این پروژه در حال ساخته شدن هستند  که هر کدام امکانات خاصی دارند.

 

· ویوی بلوک ها

بلوک a که بخشی از بلوک c است دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و ویویی رو به چهار باغ و همچنین بلوک H دارد.بلوک b نیز بخشی از بلوک c بوده و ویویی رو به بلوار پژوهش دارد. واحدهایی که در غرب این بلوک قرار گرفته اند نسبت به واحدهای دیگر بهتر بوده و چشم انداز مناسب تری دارند.

 

ویوی واحدهای غربی بلوک c رو به باغ ملی گیاهشناسی بوده و این واحدها برای پیش خرید مناسب تر هستند. واحدهای شمالی این بلوک نیز ویویی رو به چهارباغ دارند و در نتیجه ارزششان بیشتر است.ویوی بلوک H به طور کلی مناسب بوده و واحدهای جنوبی آن ویویی رو به باغ ملی گیاه شناسی و باغ موزه دارند. نورگیری این واحدها بیشتر از واحدهای دیگر است. واحدهای جنوبی در این بلوک از ارزش بیشتری برخوردار هستند.

 

· اسکلت برج ها

برج ها تماما به صورت فلزی و با استفاده مصالح درجه یک ساخته شده اند و به دلیل این که ساخت آن ها با تکنولوژی دمپر انجام می شود، مقاومتشان در برابر زلزله بسیار بالا است. به همین دلیل خطری جدی در زمان زلزله برج ها را تهدید نخواهد کرد.

امکانات رفاهی و شرایط پرداخت پروژه پدافند ارتش

· امکانات بلوک ها از نظر دسترسی

دسترسی به اتوبان

این پروژه به دلیل واقع شدن در پهنه C، می توان از آن به اتوبان های اصلی تهران مانند همت و حکیم دسترسی آسانی داشت.این پروژه علاوه بر قرارگیری در کنار اتوبان های همت و حکیم، به اتوبان شهید فهمیده و آزادگان نیز نزدیک است. از این رو به راحتی می توان به مرکز شهر و حتی کرج دسترسی داشت.

 

دسترسی به مکان های تفریحی

پروژه پدافند ارتش در غرب ایران مال قرار گرفته و از شرق نیز به بلوار پژوهش راه دارد. برج های این پروژه از شمال به شهربازی هزار و یک شهر و از جنوب به باغ ملی گیاه شناسی می رسند.

 

· امکانات رفاهی داخل برج ها

برج های پروژه پدافند چیتگر دارای امکانات رفاهی لوکسی هستند و هیچ کم و کاستی از نظر آسایش ساکنان وجود نخواهد داشت.این برج ها دارای سالن ورزشی، سالن اجتماعات، لابی بزرگ و لابی من در تمام ساعات شبانه روز هستند.

 

در این برج ها استخر، سونا و جکوزی نیز برای استفاده ساکنان ساخته شده است. ساکنان این پروژه به رستوران اختصاصی و مجلل به همراه کافی شاپ نیز دسترسی خواهند داشت. همچنین هایپرمارکت در پروژه نیز وجود دارد که رفاه ساکنان را بیشتر می کند.

 

در واحد های این برج ها سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی وجود دارد و هیچ مشکلی برای تنظیم دمای محیط در فصول مختلف وجود نخواهد داشت. این برج ها به سیستم امنیتی و دوربین های مداربسته نیز مجهز خواهند شد.برج های پروژه پدافند ارتش دارای ۳۰۰ واحد پارکینگ بوده و ۳ لاین آسانسور در هر برج قرار دارد که رفت و آمد را آسان تر می سازد. همچنین تمام واحدهای برج های این پروژه دارای بالکن و خروجی اضطراری هستند.

امکانات رفاهی و شرایط پرداخت پروژه پدافند ارتش

شرایط پرداخت واحد های پروژه پدافند ارتش در منطقه ۲۲

به دلیل این که پروژه پدافند ارتش توسط شرکت تعاونی پدافند خاتم الانبیا ساخته می شود، امکان خرید آن تنها به صورت سهام و امتیاز وجود دارد. سهام این پروژه از سه سال پیش قابل خریداری بوده و هم اکنون هم امکان پیش خرید امتیاز و سهام آن وجود دارد.شرکت آرین سازه شرکتی است که با خاتم الانبیا در ساخت این پروژه همکاری کرده و واحدهایی متعلق به این شرکت است.

 

شرایط پرداخت واحدهای خاتم الانبیا

اعضای این شرکت تعاونی در ابتدای ساخت پروژه سهمی ۴۶ میلیون تومانی خریداری کرده اند. پرداخت این مبلغ باعث می شود تا این افراد در ۶۵ متر واحد مسکونی و ۱ متر واحد تجاری سهیم باشند. در صورتی که سهامداران بخواهند تا واحدی بالای ۱۲۰ متری و بیشتر داشته باشند، باید سهام بیشتری خریداری کرده و با هم ادغام نمایند. در این صورت واحد خود را بدون پرداخت اقساط نیز دریافت خواهند کرد.

 

شرایط پرداخت واحدهای شرکت آرین سازه

به طور کلی دو نوع قرارداد برای واحدهای این شرکت وجود دارد. یک قرارداد عادی و یک قرارداد طلایی برای واحدهای متعلق به این شرکت وجود دارد.قرارداد اولیه که قرارداد عادی است شامل اطلاعات اولیه و مبلغ پرداخت است. در قرارداد طلایی که قرارداد ثانویه است، جزییات واحد، بلوک و طبقه آن ذکر شده است.

امکانات رفاهی و شرایط پرداخت پروژه پدافند ارتش

انتقال سهم

هر سهام دار یک دفترچه سهم دارد و طبقه و موقعیت واحد افراد پس از انتخاب واحد مشخص می شود. انتقال سهام پروژه پدافند ارتش در دفاتر تعاونی و اسناد ثبت رسمی انجام می شود.

 

سخن پایانی

پروژه پدافند ارتش از بهترین و مطمئن ترین پروژه های چیتگر است که امکانات رفاهی زیادی دارد و ساکنان آن آسایش زیادی خواهند داشت. شرایط پرداخت این پروژه آسان بوده و خرید سهام آن نیز به سادگی قابل انجام است.

 

برای اطلاع از امکانات کامل پروژه پدافند ارتش چیتگر، بازدید از آن و پیش خرید سهام آن به سایت دیار ۲۲ مراجعه نمایید. با مراجعه به این سایت و تماس با کارشناسان می توانید در رابطه با پیش خرید واحد در این پروژه، شرایط پرداخت و امکانات برج ها اطلاعات جامع و کاملی را دریافت کنید.

 

امکانات رفاهی و شرایط پرداخت پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند ارتش از پروژه های منطقه ۲۲ چیتگر است که می توان آن را در دسته پروژه های بزرگ این منطقه قرار داد. امکانات رفاهی این پروژه زیاد است و شرایط خرید و پرداخت آن به دلیل این که در مرحله پیش فروش است، آسان تر است. در این مقاله به بررسی امکانات رفاهی […] http://www.vatanfa.com/?s=امکانات-رفاهی-و-شرایط-پرداخت-پروژه-پدافند-ارتش