سریعترین روش برای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه


سریعترین روش برای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه

ارزانترین باربری و ارسال بار به شهرستان ها

شرکت حمل و نقل آنی بار  از معتبرترین و قدیمی ترین باربری های تهران ، آماده ارائه خدمات باربری به شهرستان ها می باشد . باربری آنی بار سال هاست که در این حوزه فعالیت می کند و با تجربه فراوان و پرسنل متخصص و کاربلدی که دارد ، بهترین خدمات باربری را در اختیارتان قرار می دهد .

 

شما می توانید برای حمل انواع بار و کالا در هر حجم و وزنی که باشد می توانید از خدمات آنی بار استفاده کنید ؛ آنی بار مجهز به انواع کامیون ، تریلی و کامیونت و نیسان می باشد که با توجه به نوع بارتان در اختیارتان قرار میدهد . ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره ای رایگان از خدمات ویژه آنی بار است که سبب حذف هزینه های اضافی و زمان بندی دقیق می شود.

 

آنی بار همه روزه آماده ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی با ارزانترین کرایه در سراسر کشور می باشد. آنی بار با سالها تجربه در خصوص حمل و نقل ارزان بار به شهرستان و دسترسی گسترده به انواع کامیون های باربری همواره درحال خدمات رسانی و حمل بار به شهرستان هایکشور می باشد .

 

باربری به شهرستان شامل باربری به همه شهرهای ایران می شود ؛ حمل بار به مشهد ، حمل بار به اصفهان ، حمل بار به تبریز، حمل بار به بندرعباس ، حمل بار به شیراز و . . . .

سریعترین روش برای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه

حمل بار به شهرستان با انواع خودرو باربری

 مجموعه آنی بار مجهز به بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل کشور می باشد که شامل کوچک ترین خودرو باربری ( نیسان ) می باشد تا بزرگ ترین خودرو های باربری ( کمرشکن و بوژی ) شما می توانید از هر خودرو باربری برای جابجایی بارتان استفاده کنید.

 

* ارسال بار به شهرستان با تریلی کفی

* ارسال بار به شهرستان با تریلی ترانزیت

* ارسال بار به شهرستان با کامیون تک و جفت

* ارسال بار به شهرستان با کامیونت مسقف و روباز

* ارسال بار به شهرستان با کامیون بنز

* ارسال بار به شهرستان با نیسان

 

برای اینکه باربری ایمن و کم هزینه ای داشته باشید ، باید خودرو مناسب با بارتان را سفارش دهید.

 

برای انتخاب خودرو مناسب ابتدا لازم است شما با انواع خودرو های باربری و مشخصات آن ها آشنا شوید.

 

* برای حمل بارهای سبک و کم حجم زیر ۲ تن می توانید از نیسان وانت استفاده کنید . ( آنی بار خدمات باربری با نیسان را تنها از مبدا تهران در اختیارتان قرار می دهد ) .

 

* برای حمل بار با حداکثر طول ۴ متر و وزن ۳٫۵ تن می توانید از خاور استفاده کنید.

 

* برای حمل بار با حداکثر وزن ۶ تن کامیون ۹۱۱ و کاویان مناسب ترین گزینه هستند.

 

* برای حمل بار با حداکثر وزن ۱۰ تن ، کامیون تک یا کامیون ۱۰ تن یا همان بنز ۶ چرخ مناسب می باشد.

 

* برای حمل بار با حداکثر وزن ۱۵ تن از کامیون جفت یا کامیون بنز ۱۰ چرخ استفاده می شود.

 

* برای حمل بار با ابعاد بزرگ تر از ۷ متر و بیشتر از ۱۵ تن به طور معمول از تریلی استفاده می شود.

 

* برای حمل بار با حداکثر وزن ۲۴ تن و طول ۱۴ متر می توانید از تریلی های کفی ، بغلدار و چادری استفاده کنید .

 

* برای حمل بارهای سنگین تر از ۲۴ تن و بلند نر از ۱۴ متر بسته به نوع بارتان از کمرشکن ۵ محور ، ۷ محور و ۹ محور می توانید استفاده کنید.

 

ارزانترین کرایه ارسال باربه شهرستان

آنی بار متخصص حمل بار با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به سراسر کشور می باشد. عوامل زیادی در تعیین نرخ کرایه باربری به شهرستان تاثیر گذار می باشد و روزانه سبب افزایش یا کاهش هزینه ها می شوند.

 

برای استعلام کرایه باربری تهران به شهرستان ، تیم مشاوره آنی بار از طریق سامانه پنج رقمی ( ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ) اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهند.

 

عوامل زیر از مهم تریم موارد موثر در نرخ تعرفه باربری بین شهری هستند :

 

* نوع بار و شرایط حمل آن

اگر بار شما دارای شرایط خاصی باشد مثلا امکان حمل آن با دست یا توسط کارگر نباشد و برای حمل آن به جرثقیل نیاز باشد ، هزینه جرثقیل جداگانه محاسبه می شود.

 

* زمان و محل بارگیری و تخلیه بار

در برخی معابر شهری تردد کامیون ها و تریلی در روز ممنوع می باشد بنابراین بارگیری یا تخلیه باید در شب انجام شود که ممکن است شامل هزینه های اضافی شود .

 

* شرایط آب و هوایی

 به عنوان مثال ، در تابستان که دمای شهر های جنوب کشور بسیار بالا است ، استهلاک خودروها نیز تا حد زیادی افزایش دارند . از همین جهت نرخ کرایه ها نیز مقداری افزایش خواهند داشت .

 

* نوع خودرو باربری و تعداد آن

قطعا هزینه باربری با تریلی بیشتر از هزینه باربری با کامیون یا کامیونت می باشد .

 

* عادی یا ترافیکی بودن محموله

حمل محموله های ترافیکی نیاز به دریافت مجوز های خاصی دارد که ممکن است هزینه بر و زمان بر باشد و همچنین بارهای ترافیکی را نمی توان از تمامی مسیر ها ارسال کرد و در برخی موارد مجبوریم از مسیر دورتر استفاده کنیم که شامل هزینه های اضافه می شود . 

 

حمل انواع بار و کالا توسط  باربری آنی بار

 

حمل ارزان و تخصصی انواع بار و کالا از تهران به شهرستان را با خیالی آسوده به آنی بار بسپارید ، آنی بار با داشتن ۳۰ سال تجربه بهترین گزینه  برای حمل و نقل بین شهری می باشد.تمامی بارهای مجاز را می توانید با انواع خودرو های باربری آنی بار به سراسر کشور ارسال کنید ؛ هیچگونه محدودیتی در مقدار بار ارسالی ، نوع آن ، تعداد خودرو های مورد نیاز و . . . وجود ندارد.

 

چند مورد از بارهایی می توانید توسط باربری آنی بار به شهرستان مورد نظرتان ارسال کنید :

 

* باربری و حمل کیسه مواد به شهرستان

* حمل و باربری تره بار به شهرستان

* ارسال مواد پلاستیک به شهرستان

* باربری و حمل آهن به شهرستان

* باربری و حمل ورق به شهرستان

* حمل بشکه مواد به شهرستان

* حمل ام دی اف به شهرستان

* حمل لاستیک به شهرستان

* حمل جهیزیه به شهرستان

* حمل میلگرد به شهرستان

* حمل چوب به شهرستان

* حمل خودرو به شهرستان

 سریعترین روش برای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه

حمل آهن آلات از شهرستان ها

یکی از بارهایی که برای صنایع مختلف مورد نیاز می باشد ، انواع آهن آلات و فلزات می باشند .  برای حمل و نقل آهن آلات با توجه به نوع آن ، وزن و ابعاد آن می توانید از کامیون و تریلی ها استفاده کنید .

 

به عنوان مثال شرکت تولیدی فولاد اصفهان اولین تولید کننده نبشی در ایران می باشد ؛ این شرکت در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید انواع نبشی ساختمانی و صنعتی در زمینی به مساحت ۲۶۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی اشترجان به بهره برداری رسید .

 

در حال حاضر این شرکت با ظرفیت تولید ۳۰۰۰۰۰ تن در سال (شامل مقاطع فولادی و ورق تخت) یکی از برندهای تولید نبشی (معروف به نبشی سپاهان)  در سطح کشور بوده و وجود مزیت نسبی در تولید ورق فولادی، شرکت را برآن داشت که علاوه بر انجام اصلاحات خط تولید در پی احداث و راه اندازی خط ورق اقدام نماید.

 

محصولات شرکت تولیدی فولاد اصفهان:

 

* نبشی (صنعتی/ساختمانی)  از سایز ۶۵ میلیمتر تا ۱۵۰ میلیمتر

* میلگردهای صنعتی (شافت) از ۵۵ میلیمتر تا ۱۱۰ میلیمتر

* تولید شمش نوردی چهارگوش از اسلب در ابعاد رایج و مطابق با سفارش مشتری

* ورق گرم با ضخامت:  ۱۵  میلیمتر تا ۶۰میلیمتر

 

برای ,حمل بار به اصفهان  ( حمل مواد اولیه ) و همچنین حمل بار از اصفهان به سایر نقاط کشور می توانید از خدمات آنی بار استفاده کنید.

 

حمل اثاثیه و لوازم منزل به شهرستان

یکی از بیشترین خدمات مورد نیاز برای عموم افراد حمل اثاث و لوازم خانگی ، حمل مبلمان ، حمل لوازم اداری ، حمل لوازم شرکت ها و اداره ها ، حمل جهیزیه و . . . می باشد. برای اسباب کشی و حمل لوازم خانگی بهترین خودرو های مسقف در اختیارتان قرار می گیرد تا از بارتان در برابر آب و باد و باران محافظت کند.

 

از جمله خدمات ویژه آنی بار برای حمل اثاثیه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

* بسته بندی صحیح و اصولی

* پرسنل و کارگران دوره دیده و حرفه ای

* چیدمان درست و صحیح بار در کامیون اسباب کشی

* انتخاب خودرو باربری مناسب با مقدار و وزن بارتان

* بررسی سلامت و ایمنی ماشین پیش از شروع بارگیری اثاثیه

* انتخاب بهترین و نزدیک ترین مسیر و اعلام به مشتری

* زمان بندی دقیق رسیدن بار به مقصد

* استفاده از رانندگان مجرب و دارای کارت سلامت

 

ارائه بیمه نامه معتبر جهت باربری به شهرستان

 

اگر قصد ارسال بار به شهرستان را دارید با خاطری جمع و خیالی آسوده با آنی بار تماس بگیرید. آنی بار متخصص حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد و تمامی بارهای خود را تحت پوشش کامل ترین بیمه باربری به مقصد ارسال می کند.

 

استفاده از بیمه نامه یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد هنگام حمل بار به شهرستان می باشد . بیمه نامه معادل با ارزش بارتان تنظیم میشود و مبلغ ۵۰ میلیون از ان به صورت رایگان به تمامی بارها تعلق می گیرد.زمانی که فاصله بین مبدا و مقصد بارتان زیاد می شود احتمال پیش آمد حوادث و خسارات غیرقابل کنترل نیز بیشتر می شود.

 

به عنوان شما قصد حمل بار به اهواز از مشهد را دارید این دو شهر یکی در جنوب غربی کشور قرار دارد و یکی در شمال شرقی و حدوداَ ۱۷۰۰ کیلومتر با هم فاصله دارند ؛ بنابراین استفاده از بیمه در چنین شرایط یکی از واجبات می باشد .

سریعترین روش برای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه

نتیجه گیری :

امروزه جابه‌جایی بار و اسباب و اثاثیه مختلف یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه ما در زندگی است. همه ما به دلایل گوناگون شخصی یا تجاری نیازمند استفاده از خدمات باربری هستیم. شرکت حمل و نقل آنی بار با بهره مندی از نیرو ها متخصص و تجهیزات کامل همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.

 

برای دریافت خدمات باربری به شهرستان تنها کافیست با شماره پنج رقمی آنی بار ( ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ) تماس بگیرید ؛ همچنین می توانید با سرچ کلمه آنی بار در گوگل به صورت مستقیم به سایت آنی بار مراجعه کنید.

 

سریعترین روش برای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه

ارزانترین باربری و ارسال بار به شهرستان ها شرکت حمل و نقل آنی بار  از معتبرترین و قدیمی ترین باربری های تهران ، آماده ارائه خدمات باربری به شهرستان ها می باشد . باربری آنی بار سال هاست که در این حوزه فعالیت می کند و با تجربه فراوان و پرسنل متخصص و کاربلدی که […] http://www.vatanfa.com/?s=سریعترین-روش-برای-ارسال-بار-به-شهرستان-با-کمترین-هزینه