دختر کوچولوی تبلیغ داروگر بعد ۳۰ سال+عکس


دختر کوچولوی تبلیغ داروگر: هلدینگ داروگر و شرکت سهامی عام کف یک شرکت ایرانی است که انواع صابون، شامپو و سایر مواد شوینده تولید می‌کند. داروگر یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در ایران است که توسط غلامرضا داروگر بنیانگذاری شد و و بعد از انقلاب ۵۷ مصادره و به نهادهای حکومتی واگذار شد. شرکت اصلی، هلدینگ داروگر است که دربرگیرنده چندین زیر مجموعه بوده از جمله شرکت تولی‌پرس[۳] و در مجموع ۱۲ شرکت زیرمجموعه در بخش‌های غذایی، دارویی، بهداشتی و شوینده می‌شود.

ذرباره داروگر

غلامرضا داروگر در سال ۱۳۰۷ اولین کارخانه تولید صابون را در اصفهان راه‌اندازی می‌کند. اولین محصول این کارخانه صابون «سوبلمه» بود؛ این صابون قدیمی‌ترین صابون صنعتی در ایران محسوب می‌شود که به بازار ایران راه یافت. این کارخانه در سال ۱۳۲۰ به تهران نقل مکان کرد و محصولات خود را به انواع صابون، شامپو و سایر مواد شوینده گسترش داد!

در سال ۱۳۳۶ خورشیدی شرکت داروگر رسماً به ثبت رسید و محصولات خود را با همین نام روانه بازار کرد. در سال ۱۳۵۲ شرکت داروگر نام خود را به شرکت «سهامی عام کف» تغییر داد و محصولات این شرکت تنوع بیشتری یافتند. داروگر بعد از انقلاب به نهادهای دولتی واگذار شد و در اواخر سال ۱۳۶۸ پذیرش سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد!

هلدینگ داروگر ۱۲ زیر مجموعه در بخش‌های غذایی، دارویی، بهداشتی و مواد شوینده دارد و تا سال ۱۳۸۸ در اختیار سهامداران عامی نظیر بانک ملی و بنیاد شهید و همچنین سهامداران خرد بود. در آن سال دو شرکت سرمایه‌گذاری حدود ۳۶ درصد سهام این شرکت را به سهامدار جدید یعنی بیژن اسماعیلی واگذار کردند. یک سال بعد اسماعیلی سهام ۳۷ درصدی سازمان اقتصادی کوثر را هم خرید و سهامدار عمده این هلدینگ شد.

شرکت داروگر

برای چندین نسل محصولات داروگر بخشی جدانشدنی از زندگی شهروندان ایرانی بودند. طرح اصلی بعضی محصولات این شرکت با گذشت دهه‌های متمادی هنوز دست نخورده باقی ماند. صابون نخل‌نشان، شامپو تخم‌مرغی، و مایع ظرف‌شویی ریکا از جمله پرآوازه‌ترین محصولات داروگر هستند. صابون نخستین محصولی است که این شرکت تولید کرده و پودر لباسشویی داروگر بر پایه آنچه روی جعبهٔ این محصول نوشته شده از نخستین پودرهای تولیدشده در ایران است.

شهرت مایع ظرفشویی ریکا به اندازه‌ای بوده که بسیاری از ایرانیان مایع ظرفشویی را با عنوان «ریکا» می‌شناسند. همچنین شامپو تخم‌مرغی داروگر که برای سال‌ها بدون تغییری در بسته‌بندی تولید می‌شد از محصولات پراستفادهٔ این شرکت بود. در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ خبرهایی از تعطیلی داروگر منتشر و در ادامه تکذیب شد. در تابستان ۱۳۹۷ اعلام شد کارگران این شرکت برای حدود یک ماه به مرخصی اجباری می‌روند. همچنین شرکت تولی‌پرس تعطیلی این شرکت را تکذیب کرد.

در خرداد ۱۴۰۲ و به دنبال انتشار خبر پلمب شدن کارخانه داروگر توسط مدیریت این شرکت، مسئول کانون شوراهای اسلامی کار غرب تهران به اعلام کرد که داروگر به کما رفته و این اقدام باعث بیکاری کارگران باقی‌مانده این شرکت خواهد شد. به گفته منابع کارگری، در پی ناتوانی کارخانه داروگر در پرداخت بدهی‌های مالیاتی و شکایت شماری از کارکنان این کارخانه به دلیل تعویق در پرداخت حقوق و بیمه، مدیریت داروگر پس از اخراج و تعلیق ده‌ها کارگر، همه سالن‌های تولیدی را پلمب کرد.

دختر کوچولوی تبلیغ داروگر

 

دختر کوچولوی تبلیغ داروگر

 

 

 

 

دختر کوچولوی تبلیغ داروگر

 

منبع: پنجره

دانلود فیلم

دختر کوچولوی تبلیغ داروگر بعد ۳۰ سال+عکس

دختر کوچولوی تبلیغ داروگر: هلدینگ داروگر و شرکت سهامی عام کف یک شرکت ایرانی است که انواع صابون، شامپو و سایر مواد شوینده تولید می‌کند. داروگر یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در ایران است که توسط غلامرضا داروگر بنیانگذاری شد و و بعد از انقلاب ۵۷ مصادره و به نهادهای حکومتی واگذار شد. شرکت […] http://www.vatanfa.com/?s=دختر-کوچولوی-تبلیغ-داروگر-بعد-۳۰-سال+عکس