آلاچیق ها فضایی دلنشین در بام خانه شما


آلاچیق ها فضایی دلنشین در بام خانه شما

آلاچیق ها سازه های سبک هندسی هستند با پلان های مربعی دایره و نیم دایره و یا ترکیبات هندسی دیگر که ترکیبی از سقفی آب بند و ستون های سازه ای را در بر می گیرند.کاربرد آلاچیق ها عمدتاً در بوستان‌های عمومی و پارک‌های جنگلی بوده است، اما در سال‌های گذشته با توجه به گسترش احداث روف گاردن­ ها در بام منازل مسکونی یا تراس گاردن ها، به فضای خانه ها راه یافته اند.

 

امروزه خانه ها به سمت هرچه سبز تر شدن حرکت کردند و بام ها و تراس های سبز در اندرونی خانه ها و ترکیبات گل های زیبای چهار فصل یا درختچه های تزئینی همیشه سبز خود نمایی می کنند. این مسئله البته کمک شایانی به ارتقاء و آسایش روانی شهروندان نموده و از این رو مورد اقبال عمومی است.

 

 در گذشته آلاچیق ها از لحاظ شکل سازه و کاور نهایی تنوع چندانی نداشتند، اما هم اکنون در ترکیب سازه فلزی با پوشش نهایی چوب طیف گسترده‌ای از اشکال آلاچیق ها که به زیبایی با فضای بام سبز یا تراس سبز شما ترکیب می شوند وجود دارد.

 

آلاچیق کندو، آلاچیق پناه و آلاچیق پنجره آسمان نمونه هایی از آلاچیق های زیبایی طراحی شده توسط معماران حرفه ای هستند.

آلاچیق ها فضایی دلنشین در بام خانه شما

آلاچیق چوبی

چوب و محصولات چوبی یکی از زیباترین محصولات طبیعی هستند که مورد پسند اکثریت افراد قرار می گیرند. نکته ای که در استفاده چوب در فضای باز وجود دارد این است که چوب خام و فرآوری نشده اصولاً در مقابل فرسایش های محیط بیرونی دست‌خوش استهلاک شده و همچون تنه طبیعی یک درخت که به مرور زمان از بین رفته و دچار تغییر شکل می‌شود از بین خواهد رفت.

 

بنابراین جهت حفظ دوام و مقاومت آن و همچنین داشتن ظاهر زیبای چوب متریالی کامپوزیتی به نام چوب پلاست که از ترکیب چوب و پلاستیک به دست می‌آید مورد استفاده قرار می‌گیرد که در عین ارایه ظاهر نهایی چوب، دوام سالیان آلاچیق ها را تضمین می کند.

 

قیمت آلاچیق چگونه باب میل خریدار می گردد؟

درعرصه کار مهندسی با توجه به اینکه برآورد قیمت هر محصول پس از طراحی کامل آن صورت می‌پذیرد، انعطاف و هماهنگی لازم در ارزش‌گذاری آلاچیق نهایی وجود ندارد و ممکن است با محصولات فراتر از بودجه خود مواجه شویم.

 

اما شرکت‌هایی که هر دو مرحله طرح(Design)  و ساخت(Construction)  را همزمان انجام می دهند، با توجه به اینکه در تمام روند طراحی مراحل ساخت محصول خود را در نظر می گیرند، آلاچیق را به گونه ای طراحی می کنند که با کمترین مقدار متریال لازم و در کوتاه ترین بازه زمانی اجرا به بهره‌برداری برسند و بنابراین محصولات تولیدی شرکت های طراحی-تامین-اجرا و یا به اصطلاح EPC  (Engineering-Procurement-Construction) بسیار منطقی تر و کمتر از محصولات مشابه در بازار است.

 

به شما توصیه می کنیم که اگر قصد داشتن یک آلاچیق زیبا دربام یا تراس یا حتی محوطه منزل مسکونی و یا ویلای خود را دارید با مراجعه به شرکت های EPC روف گاردن بهترین محصول را با به صرفه ترین قیمت دریافت کنید.

آلاچیق ها فضایی دلنشین در بام خانه شما

اجرای آلاچیق چوبی

در شرکتهای مهندسی که به صورت مادر تخصصی در این حوزه فعالیت دارند اجرای درصد بالایی از محصولات پیش از شروع عملیات بام سبز شما و در کارخانه مرکز مربوطه صورت میگیرد.این مسیله از دو جهت مفید خواهد بود :  اول اینکه کیفیت محصول توسط بخش کنترل کیفیت QC (Quality Control) شرکت ارزیابی می گردد، و دوم بازه اجرای در محل بسیار کاهش می یابد، بنابراین در حداقل زمان ممکن آلاچیقی زیبا در فضای خانه خود خواهید داشت.

آلاچیق ها فضایی دلنشین در بام خانه شما

نکته جذاب این که به هیچ عنوان نگران پیاده‌سازی و اجرای طرح‌های خودتون نباشید.شرکت چکادبام با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی در زمینه اجرا آلاچیق، روف گاردن، تراس سبز در سراسر ایران مشغول به فعالیت به روش پرتابل و مدلار می باشد و با کارشناسان و تیم اجرای مجرب و توانمند توانسته است بیش از ۲۰۰۰ پروژه اجرایی موفق کوچک و بزرگ در رزومه درخشان کاری خود داشته باشد.

 

برای دیدن نمونه های اجرایی انواع آلاچیق به روش پرتابل می توانید به وب سایت شرکت مراجعه کنید.

 

www.chekadeno.com

www.chekadbam.com

 

شرکت چکاد بام در زمینه مشاوره ، طراحی ، و اجرای فضای سبز در کنار شماست.

 

* طراحی بر اساس خواسته و سلیقه کارفرما

* امکان ادیت طرح توسط کارفرما

* سرعت بالای اجرا به علت پرتابل و مدولار بودن

* ارائه دو طرح با دو پیش فاکتور متفاوت

 

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، اتوبان ستاری، بلوار لاله، نبش مجاهد کبیر شمالی، پلاک ۱۳، طبقه دوم، واحد۳

 

نشانی کارخانه:

کرج، جاده ملارد، خیابان پیک، شرکت چکادبام سبز شهر

 

شماره های تماس :

      ۰۲۱۴۴۴۸۴۸۰۱        ۰۲۱۴۴۴۰۹۵۵۰            ۰۹۱۲۱۳۰۶۵۲۲          ۰۹۱۲۲۱۳۲۶۸۷

 

آلاچیق ها فضایی دلنشین در بام خانه شما

آلاچیق ها سازه های سبک هندسی هستند با پلان های مربعی دایره و نیم دایره و یا ترکیبات هندسی دیگر که ترکیبی از سقفی آب بند و ستون های سازه ای را در بر می گیرند.کاربرد آلاچیق ها عمدتاً در بوستان‌های عمومی و پارک‌های جنگلی بوده است، اما در سال‌های گذشته با توجه به گسترش […] http://www.vatanfa.com/?s=آلاچیق-ها-فضایی-دلنشین-در-بام-خانه-شما