روند نزولی فروش سینما‌ها در هفته آخر اردیبهشت

سینمای ایران در هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۶۹۵ هزار مخاطب در ۲۰ هزار سانس بود که توانست ۳۶ میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان فروش داشته باشد .

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۲۹۸  هزار بلیط به ارزش ۱۵ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان بفروشد و در هفته آخر اردیبهشت ماه در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۱۳۷ هزار بلیط به ارزش ۷ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۲۶ هزار بلیط به ارزش ۶ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۵۱ هزار مخاطب شد و توانست دو میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۲۹ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

روند نزولی فروش سینما‌ها در هفته آخر اردیبهشت

سینمای ایران در هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۶۹۵ هزار مخاطب در ۲۰ هزار سانس بود که توانست ۳۶ میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان فروش داشته باشد . فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن […] http://www.vatanfa.com/?s=روند-نزولی-فروش-سینما‌ها-در-هفته-آخر-اردیبهشت
قسمت نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.