۳۹۱ هزار نفر به تماشای آثار سینمایی نشستند

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۳۹۱ هزارمخاطب بود که توانست ۱۸ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی این هفته توانست ۱۱۳ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و این هفته میزبان ۹۲ هزار مخاطب شد و توانست ۴ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» که از ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت؛ در هفته گذشته با فروش ۴۹ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۱میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۵۲ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«ورود خروج ممنوع» به کارگردانی امید آقایی با فروش ۲۳ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

دانلود فیلم

۳۹۱ هزار نفر به تماشای آثار سینمایی نشستند

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۳۹۱ هزارمخاطب بود که توانست ۱۸ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است. فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی این هفته توانست ۱۱۳ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و ۷۱۶ […] http://www.vatanfa.com/?s=۳۹۱-هزار-نفر-به-تماشای-آثار-سینمایی-نشستند