۷ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

عادت های اشتباه که شما را پیر نشان می دهد: همه ما انسان ها به خصوص خانم ها دوست داریم تا همیشه جوان و شاداب به نظر برسیم. به همین خاطر به هر روشی متوسل می شویم تا جوان تر و زیبا تر به نظر برسیم. اما در این میان به برخی عادت ها توجه نمی کنیم. در واقع عادت های بدی وجود دارد که باعث می شود سن ما را بیشتر از سن واقعی مان نشان دهد. اگر شما هم می خواهید همیشه زیبا و جوان به نظر برسید این مطلب را از دست ندهید. با بخش دنیای مد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آرایش دایم: ۹ خطر جدی آرایش دائم برای زیبایی و سلامت پوست که نمی دانستید!

۷  عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

۱.اخم کردن

عادت های اشتباه که شما را پیر نشان می دهد، اخم کردن و غر زدن هر فردی را پیرتر از آنچه که هست نشان می دهد. بنابراین اگر می خواهید فردی پر نشاط، شادمان و جوان به نظر برسید، لبخند بزنید و اخم کردن و غر زدن را کنار بگذارید.

عادت های اشتباه که شما را پیر نشان می دهد

۲.مراقبت نکردن از پوست و مو

پوست سالم و مرطوب به جوانتر دیده شدن شما کمک می کند، نیازی نیست همیشه برای داشتن رژیم های مراقبت از پوست ماهانه هزینه های زیادی را صرف کنید چرا که می توانید با استفاده از پاک کننده ها، لایه بردار ها و مرطوب کننده ها، آکنه یا سایر مشکلات پوستی را رفع کنید.

۳.آرایش خیلی حد تیره یا خیلی براق

گرچه ممکن است آرایش تیره یا پر زرق و برق ظاهر زیبایی داشته باشد، اما فقط باعث می شود پیرتر به نظر برسید. اگر احساس می کنید کمی پیرتر از آن چیزی هستید که می خواهید، آرایش را با استفاده از مواد خنثی متناسب با رنگ پوست یا حتی یک برق لب روشن تغییر دهید.

۴.ابروهای نازک

عادت های اشتباه که شما را پیر نشان می دهد، ابروهای نازک باعث می شود مسن تر به نظر برسید. بنابراین می توانید برای پرتر نشان دادن ابروها از مداد ابرو یا میکروبلیدینگ استفاده کنید.

۵.مدل موهای قدیمی

هیچ چیز به اندازه مدل موهای قدیمی، افراد را پیرتر نشان نمی دهد. اگر ۲۰ سال یا بیشتر است که مدل موهای خود را به روز نکرده اید با یک آرایشگر مشورت کنید.

عادت های اشتباه که شما را پیر نشان می دهد

۶.پوشیدن لباس های نامتناسب

عادت های اشتباه که شما را پیر نشان می دهد، لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ می تواند افراد را پیرتر از سن واقعی نشان دهد. پس اگر می خواهید ظاهر مناسبی داشته باشید، لباس های زیبا ومتناسب را انتخاب کنید.

۷.پوشیدن لباس های تیره

در حالی که رنگ سیاه می تواند شیک باشد اما افراد را پیرتر نشان می دهد. اگر خانم ها از رنگ مشکی برای لاغر به نظر رسیدن استفاده می کنند بهتر است رنگ روشن را برای روسری و شال امتحان کنند تا به این ترتیب خود را جوان تر نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن: برای زیبایی چشم ها از این ۴ اشتباه هنگام سایه زدن خودداری کنید!

دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=۷-عادتی-که-شما-را-پیر-تر-از-سن-واقعی-تان-نشان-می-دهد