بهترین شرکت های تولید کننده انواع مخزن

در این مقاله سعی بر این است که شرکت های تولید کننده انواع مخازن همچون مخزن کویل دار، مخزن تحت فشار و… که شرایط مناسب و رضایت مشتری بالاتری دارند را معرفی کنیم تا شما بتوانید برای انتخاب راحت تر تصمیم گرفته و یک شرکت را برای همکاری انتخاب کنید.

۸ شرکت تولید کننده مخزن آب

۱-  ایران مخزن

شرکت ایران مخزن در سال ۱۳۷۰ با کسب مجوز و با هدف تهیه، تولید و فروش انواع مبدل حرارتی،  مخزن های تاسیساتی همچون مخزن تحت فشار و .. تأسیس شده است و پس از گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت حرفه ای توانسته است جایگاه خوبی در بازار پیدا کند مخصولا در تولید و فروش انواع مخزن کویلدار و پروژه های بزرگی را در کشور اجرا نماید.

جهت اطلاعات بیشتر از این شرکت وارد سایت آن ها شوید.

انواع محصولات تولیدی شرکت ایران مخزن:

  • مخزن کویل دار
  • مخزن تحت فشار
  • مبدل صفحه ای
  • مبدل پوسته و لوله
  • فلاش تانک
  • تجهیزات استخر
  • مخزن تحت فشار هوا
  • مخزن دوجداره

شرکت ایران مخزن علاوه بر پشتیبانی مناسب و راهنمایی به خریداران گرامی، از گارانتی و ضمانت برای انواع محصولات برخوردار بوده و قیمت محصولاتش نسبت به کیفیتی دارند منصفانه می باشد.

۲-  خزر منبع

گروه صنعتی خزر منبع از سال ۱۳۶۴ در زمینه تولید انواع مخزن آب همچون مخزن ذخیره‌سازی آب، دیگ های آب گرم، کارواش بخار و انواع مبدل ها  فعالیت خود را شروع کرده است . همچنین در ادامه مسیر ساخت انواع مخازن پلی اتیلن را نیز شروع کرده است.

محصولات خزر منبع از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و این شرکت به کیفیت محصول بسیار توجه دارد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت آن ها مراجعه فرمایید.

شرکت تولید کننده مخزن آبشرکت تولید کننده مخزن آب
شرکت تولید کننده مخزن آب

۳- تهران پلیمر یارا

شرکت تهران پلیمر یارا یکی دیگر از شرکت های خوب در زمینه تولید انواع  مخازن ، وان و محصولات پلی اتیلن می باشد.

این شرکت فعالیت تولیدی خود را در سال ۱۳۸۱  آغاز کرد.

شرکت تهران پلیمر یارا با ایجاد زیر ساخت های قوی از ابتدا تلاش کرده که رضایت مشتریان را جلب نماید و خدمات خوبی ارائه دهد. از مزایای این شرکت می توان به مشاوره و گارانتی محصولات اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آن ها مراجعه فرمایید.

۴-  شادمان مخزن

شرکت شادمان مخزن در سال ۱۳۸۳ تولید مخازن پلی اتیلن سه لایه را شروع کرد اما پیش از آن نیز مدیران این شرکت سابقه تولید قطعات پلاستیکی را داشتند به همین سبب می توان  گفت که شروع خوبی داشتند و توانستند رضایت مشتریان را جلب کنند. و از دیگر ویژگی های این شرکت می توان به مورد اشاره کرد که تمام محصولات خط تولید ساخته شده توسط همین شرکت می باشند. در ادامه باید گفت که این مجموعه دارای ماشین قالب گیری می باشد و می تواند به صورت انبوه تولید داشته باشد.

۵-  آذین الوند آسیا

شرکت آذین الوند آسیا از سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده است و امکان فروش انواع مخازن آب پلی اتیلن و تحویل درب محل را دارد.  از ویژگی های این مجموعه می توان به داشتن گارانتی محصولات و ارسال به سراسر کشور و تحویل درب منزل را اشاره کرد. این شرکت با اینکه عالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است اما در همین مدت کوتاه توانسته است که تولیدات متنوع و با کیفیتی داشته باشد و بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید.

۶- پلاستونیک

پلاستونیک در سال ۱۳۸۵ در استان مازندران شروع به کار کرد. این مجموعه توجه زیادی به سطح بالای کیفیت داشته و سعی دارد محصولاتی با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه کند. همچنین از دیگر مزایای این مجموعه ارائه خدمات پس از فروش می باشد و رسیدگی به شکایات مشتریان دارد.  همچنین در سال ۱۳۹۴ دو  محصول جدید از محصولات کشاورزی با  کیفیت بالا را عرضه نموده است. همچنین در صنعت قالبگیری دورانی نیز حرفه ای هستند.

شرکت تولید کننده مخزن آبشرکت تولید کننده مخزن آب
شرکت تولید کننده مخزن آب

۷- شرکت نکا پلاستیک

شرکت نکا پلاستیک در سال  ۱۳۵۳ ابتدا با نام ایران سیپاکس به ثبت رسیده است و بعد از انقلاب جمهوری اسلامی نام این شرکت از ایران سیپاکس به نکا پلاستیک تغییر پیدا کرده است . شرکت نکا پلاستیک را می توان یکی از باسابقه‌ترین شرکت ها در  تولید مخازن آب دانست. از مزایای این شرکت می توان به داشتن نمایندگی در چند شهر، تنوع محصولات تولیدی و گارانتی محصولات اشاره کرد.

۸-  طبرستان

شرکت طبرستان در سال ۱۳۷۵ کار خود را شروع کرده. این شرکت که نمایندگی های زیادی در نقاط مختلف داشته و ظرفیت تولیدی بالایی دارد. مجموعه طبرستان پشتیبانی مناسبی داشته و تولیدات آن ایمنی بالایی دارند. شما می توانید بسته به نیاز و بودجه ای که دارید مخزن دولایه ، سه لایه و چهار لایه این شرکت را سفارش دهید. مخزن ۳ لایه فوم دار جز پر فروش ترین محصولات این مجموعه می باشد. که برای نگهداری طولانی مدت آب آشامیدنی مناسب است.

 در این مقاله سعی کردیم ۸ شرکت برتر تولید کننده انواع مخازن و مبدل ها را به طور کامل و به همراه مزایای آن ها معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام خرید و انتخاب  راحت تر تصمیم گیری کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

بهترین شرکت های تولید کننده انواع مخزن

در این مقاله سعی بر این است که شرکت های تولید کننده انواع مخازن همچون مخزن کویل دار، مخزن تحت فشار و… که شرایط مناسب و رضایت مشتری بالاتری دارند را معرفی کنیم تا شما بتوانید برای انتخاب راحت تر تصمیم گرفته و یک شرکت را برای همکاری انتخاب کنید. ۸ شرکت تولید کننده مخزن آب ۱-  ایران […] http://www.vatanfa.com/?s=بهترین-شرکت-های-تولید-کننده-انواع-مخزن