خوردنی هایی که نه چاق کننده هستند و نه شما را لاغر می کنند + وزن ثابت

روش های تثبیت وزن: بسیاری از مردم هستند که می خواهند شکل و ظاهر خوبی داشته باشند ولی نمی توانند وعده غذایی شب خود را قربانی خواسته خود کنند. اگر شما هم این چنین ایده ایی دارید، می توانید با خواندن ادامه این مطلب تناسب اندام و تغذیه، غذاهایی را بخورید که با خوردن آن اضافه وزن پیدا نخواهید کرد و در عین حال شام هم خورده اید!
غذاهای زیر نه تنها به شما اجازه نخواهند داد که چاق شوید و اضافه وزن پیدا کنید ، بلکه از مشکلات گوارشی و مشکلات بی خوابی جلوگیری خواهد کرد. کلید و راز این مشکل این است که شما غذایتان را عاقلانه انتخاب کنید و مقدار کمی از آن برای وعده غذایی شام بخورید. با این حال به یاد داشته باشید که با خوردن این غذاها چاق نخواهید شد و لازم نیست که نسبت به این غذا استرس داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بدون رفتن به باشگاه و با رعایت این نکات ساده، کاهش وزن را تجربه کنید!

۱. تخم مرغ

تخم مرغ غنی از پروتئین است و همچنین حاوی اسید آمینه نیز است. بهترین راه و یا سالم ترین راه برای خوردن آن ، حالت آب پز می باشد و اگر تصمیم به خوردن تخم مرغ کردید سعی کنید که در پختن آن از روغن استفاده نکنید.

روش های تثبیت وزن

۲. آجیل و پنیر

روش های تثبیت وزن، تکه کوچکی از پنیر حاوی ۱۰۰ کالری می باشد که می توان از این نتیجه گرفت که خوردن مقدار کوچکی از پنیر در روز کافی است و نباید از حد مناسب و مطلوب آن بگذرید.
پنیر غنی از tryptophan ، پروتئین و کازئین می باشد. برخی از مطالعات نشان می دهند که کازئین می تواند سوخت و ساز بدن را تسریع کند.
اگر می خواهید می توانید پنیر را با انگور و آجیل بخورید که حاوی ملاتونین است که بسیار مناسب است. همچنین ملاتونین برای افرادی که مشکل خواب دارند ، بسیار مناسب است و می تواند مشکل این افراد راه حل نماید و این در صورتی امکان پذیر است که شما قبل از خواب ، از آن استفاده کنید.

۳. پوره کدو تنبل و بوقلمون

یکی از بهترین غذاها که تقریبا صفر کالری دارد ، پوره کدو تنبل است. گوشت بوقلمون نیز یک منبع عالی و غنی از tryptophan و پروتئین سالم است و هضم آن بسیار ساده تر و آسان تر از مرغ است. بنابراین ترکیب این دو می تواند باعث سیری شما شود و استفاده از آن به شما کمک می کند که از اضافه وزن خودداری نمایید و به وزن ایده آل خود برسید.

۴. هوموس (Hummus) و سبزیجات

روش های تثبیت وزن، همانطور که می دانید ، ماده اصلی در هوموس نخود است. اگر از این غذا استفاده کنید لازم است بدانید که این غذا حاوی و غنی از ویتامین B6 است. همچنین بهترین مکمل برای انتخاب این غذا ، سبزیجات است و می توانید آنرا با سبزیجات مخلوط کرده و استفاده کنید.

روش های تثبیت وزن

۵. ذرت

روش های تثبیت وزن، ذرت می تواند یک وعده غذایی مناسب باشد (منظور ما ذرت پخته شده است ، نه کنسرو شده). استفاده از این غذا می تواند کلسترول اضافی را از بین ببرد و همچنین از انباشته شدن چربی جلوگیری می کند. اگر خوردن آن کمی سخت بود می توانید از مقدار اندکی نمک استفاده کنید.

۶. ماهی سفید

اگر شما به دنبال خوردن غذای سالم و مغذی هستید ، بهترین گزینه ماهی سفید است که از اضافه وزن در شما جلوگیری خواهند کرد.در موارد بالا ، ما بیشتر ماهی سفید را توصیه می کنیم ومی تواند در لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب باشند.

بیشتر بخوانید: راهکارهای کاهش وزن هنگام خواب | با انجام این کارها، هنگام خواب هم وزن خود را کاهش دهید!

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=خوردنی-هایی-که-نه-چاق-کننده-هستند-و-نه-شما-را-لاغر-می-کنند-+-وزن-ثابت