۷ چربی سوز قوی خانگی که شما را کیلو کیلو لاغر می کند!

چربی سوز قوی خانگی: سوخت اصلی بدن ما انسان‌ها از قند و چربی‌ها است. بسیاری از مواد غذایی و خوراکی چربی بالایی داشته و مصرف نادرست آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد چاقی و اضافه وزن شود. اما اگر مواد طبیعی و خوراکی به درستی مصرف شوند، می‌توانند در فرآیند سوخت و ساز بدن مؤثر بوده و باعث چربی سوزی شوند.

ممکن است راهکارهایی زیادی مانند یافتن قرص چربی سوز قوی در داروخانه، عرقیات چربی سوز، قویترین چربی سوز گیاهی و غیره را برای کاهش وزن امتحان کرده باشید. اما باید بدانید که چربی سوزی بدن یک فرآیند مداوم و پیوسته بوده و نباید در روند آن عجله کنید. بلکه باید با تنظیم رژیم غذایی و تهیه غذاها و نوشیدنی‌های سالم و طبیعی به روند چربی سوزی و کاهش وزن بدن کمک کنید. در این مطلب تناسب اندام و تغذیه ۷ قوی ترین چربی سوز طبیعی را برای شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اگر شکمی صاف و سفت می خواهید، این حوراکی ها را بخورید و تا آخر عمر شکمتان را صاف نگه دارید!

۱. چای سبز؛ قویترین چربی سوز گیاهی

چربی سوز قوی خانگی، چای سبز سرشار از کافئین، پلی فنول و اپی گالاکتچین گالات بوده و در لیست قویترین چربی سوز گیاهی قرار دارد. نوشیدن دم کرده چای سبز یا عصاره چای سبز می تواند باعث گرمایی زایی و افزایش سوخت‌وساز بدن شود. مصرف ۲۵۰ تا ۵۰۰ گرم عصاره چای سبز معادل نوشیدن ۳ تا ۵ فنجان چای سبز است. ترکیب چای سبز با دیگر مواد طبیعی کافئین‌دار می‌تواند اثر بخشی آن در چربی سوزی بدن را افزایش دهد. البته نباید در نوشیدن چای سبز زیاده‌روی کنید. مصرف بیش از حد تمام مواد خوراکی حتی طبیعی آن برای بدن مضر بوده و توصیه نمی‌شود.

۲.مواد غذایی حاوی پروتئین؛ به تعبیری وحشی ترین چربی سوز است!

برنامه غذایی علمی اغلب دارای سه وعده غذایی اصلی و سه میان وعده است. مصرف پروتئین در وعده‌های اصلی یا میان وعده‌ها می‌تواند روند کاهش وزن و چربی سوزی بدن را سرعت ببخشد. مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین در کاهش وزن بسیار مهم است. چرا که اشتها را کم کرده و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد.

چربی سوز قوی خانگی، طبق تحقیقات انجام شده رژیم غذایی مبتنی بر پروتئین دو برابر اثربخشی بیشتری داشته و برای چربی سوزی بسیار مفید است. با خوردن مواد غذایی پروتئین‌دار مانند ماهی، جو دوسر، عدس، لبنیاتی مانند ماست یونانی، تخم مرغ و پودر پروتئین می‌توانید به لاغری شکم و پهلو خود کمک بسیاری کنید. برخی از افراد پروتئین را وحشی ترین چربی سوز می‌دانند. بر این اساس در اغلب برنامه‌های غذایی به مقدار مناسبی مواد غذایی حاوی پروتئین قرار داده می‌شود.

چربی سوز قوی خانگی

۳. دانه‌های غذایی حاوی فیبر؛ بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو!

فیبرهای محلول باعث ایجاد احساس سیری شده و کنترل اشتها را به دست می‌گیرند. فیبر محلول سطح هورمون‌هایی مانند PYY و GLP-1 را افزایش داده و مانع ترشح هورمون گرسنگی می‌شود. بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که فیبر بیشتری دریافت می‌کنند، چربی و کالری کمتری از غذاها دریافت می‌کنند.

مواد غذایی مانند مرکبات، آجیل و مغزها، برخی از سبزیجات مانند کرفس و اسفناج، جو دوسر، حبوبات و برنج قهوه‌ای حاوی مقدار بالایی فیبر محلول بوده و مصرف آن‌ها به صورت روزانه در روند کاهش وزن و چربی سوز بدن مفید است.

۴. کافئین؛ بهترین چربی سوز ناشتا!

چربی سوز قوی خانگی، کافئین یک چربی سوز قوی طبیعی است که می‌تواند سوخت و ساز بدن را برای ۱ تا ۲ ساعت ۱۶ برابر کند. دانه‌ها، دم نوش‌ها و مواد غذایی حاوی کافئین می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند. البته در برخی از تحقیقات اثر بحشی کافئین در کاهش وزن برای کسانی بیشتر بوده که اضافه وزن بالایی نداشته‌اند. اما در حالت کلی دانه‌های کافئین‌دار مانند قهوه و چای را در لیست مواد چربی سوز گیاهی قرار می‌دهند. البته مواد کافئین‌دار می‌تواند اعتیاد آور باشد. مراقب باشید که به نوشیدن بیش از حد قهوه یا چایی عادت نکنید.

۵. میوه‌های تازه؛ با تهیه اسموتی میوه و سبزیجات چربی سوز خانگی آماده کنید!

میوه‌های تازه در هر فصل منبعی سرشار از ویتامین‌ها و مواد عالی مفید برای بدن است. میوه‌ها در اغلب برنامه‌های غذایی به عنوان میان وعده شناخته می‌شوند. میوه‌های تازه حاوی فیبر و سایر مواد مغذی است و کالری بسیار مناسبی را برای بدن تأمین می‌کند. از میوه‌های چربی سوز می‌توان به سیب، گلابی، گریپ فروت، کیوی، خیار، آووکادو، آلبالو، انار، هندوانه و انواع توت اشاره کرد. سعی کنید با استفاه از میوه‌های تازه اسموتی تهیه کنید و از نوشیدن محلول میوه‌ها در دوران کاهش وزن لذت ببرید.

چربی سوز قوی خانگی

۶. سبزیجات تازه؛ منبعی سرشار از فیبر و ویتامین‌ها!

چربی سوز قوی خانگی، سبزیجات از بهترین مواد غذایی طبیعی برای چربی سوزی است. سبزیجات فیبر بالایی داشته و احساس سیری طولانی مدت را ایجاد می‌کنند. همچنین شرایط و کارکرد دستگاه گوارش را بهبود بخشیده و دفع مواد زائد را راحت‌تر می‌کنند. سبزیجاتی مانند اسفناج، کرفس، کدو سبز، هویج، گل کلم، گوجه فرنگی و سیر در لیست بهترین چربی سوز قوی طبیعی قرار دارند. سبزیجات از مواد غذایی پایه ثابت در رژیم غذایی کاهش یا افزایش وزن است.

۷. ورزش و تمرینات هوازی؛ چربی سوز قوی طبیعی!

در کنار مواد خوراکی یکی از بهترین چربی سوزهای قوی بدن، ورزش و تمرینات هوازی است. تحقیقات نشان داده که تمرینات هوازی بیشترین تأثیر را بر افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی‌ها دارند. تمریناتی مانند دو، دوچرخه سواری، شنا و ایروبیک می‌تواند شما را در روند لاغری و چرب‌ سوزی طبیعی کمک کند.

چربی سوز قوی خانگی، توجه داشته باشید که رعایت رژیم غذایی یکی از اقدامات مهم کاهش وزن است. برای تکمیل روند لاغری، تقویت عضلات بدن و پایداری کاهش وزن، بدن به تحرک و فعالیت‌های اصولی و صحیح نیاز دارد. با انجام تمرینات ورزشی در طول هفته می‌توانید با خیال راحت سلامت عمومی بدن خود را برای طولانی مدت تأمین کنید.

بیشتر بخوانید: روش مصرف دانه چیا برای کاهش وزن | بهترین زمان مصرف دانه چیا برای کاهش وزن که معجزه می کند!

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=۷-چربی-سوز-قوی-خانگی-که-شما-را-کیلو-کیلو-لاغر-می-کند!