اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی

رابطه پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان: تنها چند روز مانده به اکران فیلم سینمایی مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و حضور او بر پرده سینما بعد از مدت ها، موج منفی خبری درباره او به راه افتاده و خانم بازیگر، سلبریتی بی حاشیه سینما و تلویزیون را متهم به بی‌اخلاقی کرده است. در ادامه این بخش از نمناک ماجرای شایعه پیش آمده برای پارسا پیروزفر را می خوانید.

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر که سابقه همکاری در چندین نمایش تئاتر را با پارسا پیروزفر داشته است، در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که سالهاست که با بازیگر در چشم باد ارتباط پنهانی داشته و آقای بازیگر چندین مرتبه به او خیانت کرده است.

بیشتر بخوانید: تغییرات ملیکا زارعی از حضور در متهم گریخت تا خاله شادونه+عکس و بیوگرافی

 رابطه پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان

عکس بهاره مصدقیان و پارسا پیروز فر که جنجالی شد

رابطه پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان، بهاره مصدقیان با انتشار عکس دو نفره شان در مورد طریقه آشنایی با پارسا پیروز فر از سال ۱۳۸۴ پس از فیلمبرداری سریال در چشم باد نوشت و او را متهم به بی‌اخلاقی کرد. تا کنون پارسا پیروزفر نسبت به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده و این ادعاها هنوز از سوی رسانه‌ها و مراجع رسمی صحت‌سنجی نشده است.

ادعای بهاره مصدقیان واکنش های مختلفی را در پی داشت و برخی از کاربران علت این افشاگری را اکران قریب الوقوع فیلم سینمایی «مست عشق» با بازی پارسا پیروزفر می دانند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی مادر و فرزند هر کشور را با توجه به فضای فرهنگی و اجتماعی آن طراحی کرد!

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=اصل-ماجرای-پارسا-پیروزفر-و-بهاره-مصدقیان-+-عکس-جنجالی