بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر دورگه ایرانی-گرجستانی + عکس‌ و زندگی شخصی

بیوگرافی دایانا حبیبی: این بازیگر دورگه ایرانی گرجستانی متولد دهه ۶۰ دارای تابعیت ایران و گرجستان، بازیگر سینما و تئاتر ایران می باشد که با بازی در فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. در ادامه این مطلب از سوربان به معرفی کامل و بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر و همسرش با عکس های شخصی و زندگی خصوصی دایانا حبیبی از ایران تا گرجستان همراه با فیلم ها و سریال های این بازیگر و پیج اینستاگرامش پرداخته ایم

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی دایانا حبیبی همراه باشید.

بیوگرافی دایانا حبیبی

دایانا حبیبی (Diana Habibi) نویسنده، کارگردان و بازیگر ایرانی گرجستانی متولد دهه ۶۰ می باشد که برای بازی در نقش لیلا در فیلم سینمایی شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. این بازیگر سابقه نقش آفرینی در تئاتر های چون «روز عزیز مرده»،«ترن»،« تو این خاطره هم مشترک هستیم»،«مرداب روی بام»، «جان گز»،«کرگدن»، «مرثیه ای برای یک دختر»، « اهالی هوا» و…را دارد.

بیوگرافی دایانا حبیبی

زندگی شخصی دایانا حبیبی

دایانا حبیبی متولد دهه ۱۳۶۰ در گرچستان است که تابعیت ایرانی و گرجستانی دارد ولی اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد و سن وی در دسترس نیست. هرچند اطلاعات دقیقی از قد و وزن دایانا حبیبی در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدود ۱۶۵ سانتی متر قد دارد و حدود ۶۵ کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بدن اشاره کرد.

خانواده دایانا حبیبی مشخص نیست چند نفره است و اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید متوجه می شوید که تاکنون عکسی از خانواده اش منتشر نکرده است تا اطلاعاتی از اسم و شغل پدر و مادرش، تعداد خواهر و برادرش و …بدست آوریم. تحصیلات دایانا حبیبی مشخص نیست و اطلاعاتی در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

فعالیت های هنری

شروع فعالیت دایانا حبیبی در بازیگری با تئاتر در سال ۱۳۸۹ شروع شد اما در سال ۱۴۰۰ با ایفای نقش لیلا در فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند نخستین تجربه بازی در مقابل قاب دوربین را بدست آورد و با بازی در کنار ستارگانی چون امیر آقایی و نویدمحمدزاده به شهرت رسید. کلاس های بازیگری دایانا حبیبی در کلاس های وحید جلیلوند کارگردان نام آشنا و معروف سینما سپری شد.

بیوگرافی دایانا حبیبی

دایانا حبیبی و همسرش،عکس همسر دایانا حبیبی و… از مواردی است که در فضای مجازی جست و جو شده است. اما این بازیگر ظاهرا مجرد است و اگر به اینستاگرام وی سری بزنید تاکنون عکسی از این که نشان دهد وی وارد رابطه عاطفی شده است منتشر نشده است.

شهرت دایانا حبیبی با فیلم شب، داخلی، دیوار

ایفاگر نقش لیلا در فیلم سینمایی شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند، اولین تجربه بازیگری خود را در سینما و به واسطه حضور در این فیلم به دست آورد. او در این فیلم در کنار بازیگران معروفی همچون نوید محمدزاده و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخته و استعداد بازیگری خود را به نمایش گذاشت.

دایانا حبیبی برای ایفای نقش لیلا در فیلم شب داخلی دیوار به گفته خودش مدت‌ها کارگری کرد تا بتواند با نقشش ارتباط برقرار کند. او برای ایفای هرچه بهتر نقشی که به او محول شده بود ترجیح داد مدتی با خانواده خود ارتباط نداشته و از آنها دور بماند.

شب داخلی دیوار نخستین تجربه بازیگری دایانا حبیبی در سینما و جلوی دوربین بود که او در این فیلم، نقش یک زن فراری را بر عهده داشت که با چالش‌های بسیاری روبرو می‌شد.

بیوگرافی دایانا حبیبی

 

 

بیوگرافی دایانا حبیبی

دانلود فیلم

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر دورگه ایرانی-گرجستانی + عکس‌ و زندگی شخصی

بیوگرافی دایانا حبیبی: این بازیگر دورگه ایرانی گرجستانی متولد دهه ۶۰ دارای تابعیت ایران و گرجستان، بازیگر سینما و تئاتر ایران می باشد که با بازی در فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. در ادامه این مطلب از سوربان به معرفی کامل و بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر و همسرش با […] http://www.vatanfa.com/?s=بیوگرافی-دایانا-حبیبی-بازیگر-دورگه-ایرانی-گرجستانی-+-عکس‌-و-زندگی-شخصی