پشت پرده ای که فرشته حسینی از همسرش نوید محمدزاده منتشر کرد!

فرشته حسینی و نوید محمدزاده: نوید محمد زاده در فیلم شب داخلی دیوار با چالش ها و البته فشار کاری مضاعفی روبرو بود و برای ایفای هرچه بهتر نقشی که به او در این فیلم سینمایی محول شده بود، حتی مجبور به کاهش وزن شدید شد که اینها تنها بخشی از سختی هایی بود که یک بازیگر برای خلق یک نقش ماندگار متحمل می شود.

بیشتر بخوانید: دونگی با چهره متفاوت در پشت صحنه فیلم دزدان دریایی، آخرین گنج سلطنتی+عکس

فرشته حسینی و نوید محمدزاده

لاغری و تغییرات ظاهری نوید محمدزاده در فیلم جدیدش، چیزی بود که دیدیدم و متوجه آن شدیم اما برای یک بازیگر، بخشی از سختی و دشواری های متناسب شدن برای آن نقش، مربوط به پشت پرده و اصولا در اتاق گریم است، یعنی جایی که مای تماشاگر هیچ خبری از حال و هوای آنجا نداریم.

فرشته حسینی با انتشار تصویری از همسرش در مراحل گریم این فیلم، به نوعی نمایی از پشت پرده کاراکتر تازه خلق شده توسط نوید محمدزاده را به اشتراک گذاشت تا مخاطب با بخش کوچکی از همان سختی های فرو رفتن یک بازیگر در نقش را به معرض نمایش بگذارد.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده

فرشته حسینی و نوید محمدزاده، در تصویری که مشاهده میکنید، گریمورهای فیلم شب داخلی دیوار در حال انجام گریم حساسی در ناحیه چشم نوید محمدزاده هستند که بدون نیاز به توضیح میتوان حساسیت این صحنه را از دل تصویر درک کرد.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش کودکی دونگی به همراه کیف ۱۱۰ میلیون تومانی اش+عکس

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=پشت-پرده-ای-که-فرشته-حسینی-از-همسرش-نوید-محمدزاده-منتشر-کرد!