قابی از قسمت آخر زیرخاکی ۴ که کاوه منتشر کرد!

سریال زیر خاکی ۴: رایان سرلک که در سریال زیرخاکی نقش کاوه پسر فریبرز و پریچهر را ایفا می کند، با انتشار تصویری از پایان فیلمبرداری فصل چهارم سریال زیر خاکی خبر داد. این سریال در شب های ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ بر روی آنتن شبکه یک می رود. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر از قسمت آخر زیرخاکی ۴ را می بینید.

رایان سرلک یا همان کاوه دوست داشتنی سریال زیر خاکی از قسمت آخر سریال زیرخاکی ۴ تصویری منتشر کرد و نوشت:

وپایان

دیشب تمام پنجره ها بسته، پرده ها کشیده، چراغ ها خاموش و در خانه مروت پور… قفل شد و زندگی تو این خانه به پایان رسید

خسته نباشید میگم به تمام عوامل عزیز زیرخاکی

سریال زیر خاکی ۴

زمان و ساعت پخش سریال زیرخاکی ۴

سریال زیر خاکی ۴، فصل ۴ زیر خاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ۱۶ قسمت دارد و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می شود. پخش این سریال از سه شنبه ۲۲ اسفند آغاز و تا پیش از شبهای قدر ادامه خواهد داشت.

بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران زیرخاکی که از شبکه یک پخش میشود، عبارتند از:پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصورنصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، کبری گودرزی با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق نورد.

بیوگرافی رایان سرلک کاوه زیرخاکی

سریال زیر خاکی ۴، رایان سرلک در تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در تهران متولد شد، فعلاً تک فرزند بوده و خواهر و برادری ندارد؛ پدر و مادر رایان سرلک بازیگر نیستند و شغل آنها ارتباطی به سینما و تلویزیون ندارد پدرش دهناد سرلک طراح و معمار و مادر رایان سرلک کارشناس شیمی است. او در آثاری چون زیرخاکی، تابستان همان سال، گل به خودی، راند چهارم، جاده خاکی و…بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: جواد سریال نوروز رنگی ازدواج کرد اما نه با دختر آقای هاشمی+عکس همسر زیبایش و بیوگرافی

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=قابی-از-قسمت-آخر-زیرخاکی-۴-که-کاوه-منتشر-کرد!