دعوت سازمان سینمایی برای همدلی و همصدایی با ملت فلسطین

در آستانه فرا‌رسیدن روز جهانی قدس به منظور همصدایی با ملت مظلوم فلسطین بویژه همدردی و همراهی با مردم بی‌پناه غزه؛ سازمان سینمایی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از جامعه فرهنگی و سینمایی کشور دعوت کرد تا همزمان با روز قدس، با این ملت مظلوم، همصدا و همدل شوند.

در این اطلاعیه آمده است: جهان، چشم انتظار تغییر سرنوشت ملت فلسطین و احقاق حقوق این مردم مظلوم و بی‌پناه است، سال‌هاست که ملت فلسطین در سایه چشم‌پوشی و بی‌تفاوتی سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشری مدعی؛ با حمایت قدرت‌های استکباری از رژیم غاصب صهیونیستی، آواره و کشته می‌شوند. خانه‌ها، مدارس، مساجد و بیمارستان‌ها، ویران می‌شوند و شدیدترین فجایع در این بخش از جغرافیای زمین به وقوع می‌پیوندد.

اکنون، رژیم غاصب صهیونیستی بیش از همیشه، با جنایات ضدبشری، اقدامات تروریستی و کشتار زنان، کودکان و کهنسالان؛ و بمباران بیمارستان ها، مدارس و منازل شهروندان فلسطینی و تجاوز به خاک دیگر ملل و زیرپاگذاشتن قوانین بین‌المللی، ماهیت واقعی و خوی تجاوزگری خویش را آشکار نموده است تا جایی که حتی، از سوی جامعه بین‌الملل با انتقادات شدید روبرو می‌شود و صدای اعتراض هنرمندان، روشنفکران و متفکرین، از این حجم از بی‌رحمی، قساوت، کودک‌کشی، نسل‌کشی، تعرض به زنان و بی‌عدالتی بلند شده، وقت آن است تا جامعه هنری و سینمایی کشور، با همان روحیه عدالتخواه، آزادگی و تعهد همیشگی، با موج عظیم دادخواهی برای احقاق حقوق این ملت مظلوم همراه‎‌تر و منسجم‌تر شوند.

بی تردید، جامعه هنری و سینمایی کشور، با تعهد و پیوند ذاتی خویش به هنر و تفکر مقاومت در برابر استکبار و بی‌عدالتی، همواره، با جنبش‌های ضدصهیونیستی در منطقه و جهان و با ملت فلسطین، هم‌صدا و همراه بوده‌اند، و بارها، در بیانیه‌ها، پویش‌ها، آثار‌هنری و موضع‌گیری‌های فردی و گروهی و صنفی هنرمندان و سینماگران شاهد این تفکر و روحیه ضدصهیونیسم بوده‌ایم.

امروز که گستره فجایع ضدبشری و جنایات این رژیم جعلی و متجاوز وسیع‌تر شده، ضروری است جامعه هنری و سینمایی، همگام با سایر اقشار جامعه همزمان با روز جهانی قدس ضمن ابراز نفرت از هرگونه تفکر استکباری و زیاده‌خواهی صهیونیسم از حقانیت ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه حمایت کنند.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

دعوت سازمان سینمایی برای همدلی و همصدایی با ملت فلسطین

در آستانه فرا‌رسیدن روز جهانی قدس به منظور همصدایی با ملت مظلوم فلسطین بویژه همدردی و همراهی با مردم بی‌پناه غزه؛ سازمان سینمایی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از جامعه فرهنگی و سینمایی کشور دعوت کرد تا همزمان با روز قدس، با این ملت مظلوم، همصدا و همدل شوند. در این اطلاعیه آمده است: جهان، چشم […] http://www.vatanfa.com/?s=دعوت-سازمان-سینمایی-برای-همدلی-و-همصدایی-با-ملت-فلسطین