کنداکتور سیما برای ۱۴۰۳ بسته شده است

پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره برنامه‌های صداوسیما در فصل تابستان گفت: آمار قابل‌توجه و امیدبخشی از استقبال مخاطبان از برنامه‌های رسانه ملی داشتیم که در هفته اول نوروز امسال در قیاس با برنامه‌های سال قبل همین بازه زمانی حدود ۸ درصد افزایش مخاطب را ثبت کرد.علاوه بر این، استقبال از برنامه‌های صداوسیما در فضای مجازی هم قابل‌توجه است. برنامه یکی از شبکه‌های اصلی ما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها حدود ۸۰ میلیون بازدید داشت که نشان می‌دهد باید به استقبال مخاطبان در بستر‌های مختلف توجه کرد.

جبلی اظهار کرد: برای تابستان امسال هم بخش‌های مختلف صداوسیما و حوزه سیاسی، ساختار‌های «سیمرغ» و «سیمافیلم» در حال برنامه‌ریزی هستند. دست ما از تولیدات نمایشی پر است و تا آخر سال ۱۴۰۳ جدول پخش مجموعه‌های نمایشی ما تقریباً تکمیل شده است و اکنون برای نوروز و ماه رمضان سال آینده ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی می‌کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های این سازمان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در مرحله دوم انتخابات مثل مرحله اول مناظره کاندیدا‌ها را در نظر داریم و از شبکه‌های استانی برای این امر استفاده می‌کنیم.

جبلی عنوان کرد: چند مجموعه تلوزیونی در خارج از کشور از جمله غزه درباره جنایات رژیم صهیونیستی درحال ساخت است.در تبیین جنایات رژیم صهیونیستی هم در سینما و هم در تلوزیون کم کاری شده و این کم کاری ها باید جبران شود. فراخوان داده ایم تا طرح ها در این زمینه به تولید برسند.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

کنداکتور سیما برای ۱۴۰۳ بسته شده است

پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره برنامه‌های صداوسیما در فصل تابستان گفت: آمار قابل‌توجه و امیدبخشی از استقبال مخاطبان از برنامه‌های رسانه ملی داشتیم که در هفته اول نوروز امسال در قیاس با برنامه‌های سال قبل همین بازه زمانی حدود ۸ درصد افزایش مخاطب را ثبت کرد.علاوه بر این، استقبال از برنامه‌های […] http://www.vatanfa.com/?s=کنداکتور-سیما-برای-۱۴۰۳-بسته-شده-است