عکس های بهاری پرنسس جامیونگ و مادرش بیرون سریال جامیونگ گو!

بیوگرافی جونگ ریو وون: جونگ ریو وون بازیگر اصلی جومونگ ۳: (کره‌ای: 정려원؛ زادهٔ ۲۱ ژانویه ۱۹۸۱) بازیگر استرالیایی زادهٔ کره جنوبی است. او حرفهٔ سرگرمی خود را به عنوان خواننده گروه دخترانهٔ چاکرا آغاز کرد و به خاطر حضور در مجموعه تلویزیونی نام من کیم سام سون است به شهرت رسید. او همچنین به خاطر ایفای نقش در کشتی‌شکسته روی ماه و پادشاه درام‌ها شناخته می‌شود.

در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک تازه ترین عکس ها و بیوگرافی جونگ ریو وون بازیگر نقش پرنسس جا میونگ بازیگر اصلی جومونگ ۳ را ملاحظه خواهید کرد.

بیوگرافی جونگ ریو وون

سریال «جومونگ ۳» با عنوان اصلی «پرنسس جا میونگ» در سال ۲۰۰۹ ساخته شده و داستان نبرد میان امپراطوری گوگوریو و پادشاهی ناکرانگ را روایت می‌کند. شخصیت اصلی این سریال، «جا میونگ» یکی از دو شاهدخت کشور ناکرانگ است.

جونگ ریو وون (Jung Ryeo Won) بازیگر کره‌ای که در حال حاضر ۴۲ ساله است، نقش پرنسس جا میونگ را در این سریال ایفا کرده است. در اینجا تازه‌ترین تصاویری را که از این بازیگر در صفحات اجتماعی و سینمایی منتشر شده است را ملاحظه می‌کنید.

Jung Ryeo Won یک هنرپیشه کره ای-استرالیایی است که در سئول به دنیا آمد . وی در سال ۱۹۹۲ به همراه خانواده اش به استرالیا مهاجرت کرد. او تابعیت استرالیا را دارد. او با تبعیض روبرو شد و همین موضوع او را مصمم کرد به زبان انگلیسی مسلط شود. در دوران دبیرستان، او با شیوه زندگی استرالیایی سازگار شده بود.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایالتی مک گرگور، از دانشگاه گریفیث در رشته تجارت بین المللی فارغ التحصیل شد. زمانی که او در دهه ۲۰۰۰ دانشجوی مبادله ای در دانشگاه کره از دانشگاه گریفیث بود، جونگ توسط لی سانگ مین در خیابان های آپگوجونگ کشف شد و در نتیجه زندگی و مسیر شغلی او تغییر کرد.

 جونگ ریو وون

داستان سریال جومونگ ۳

این سریال روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیر مردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ به دست گوگوریو می‌باشد.

مشهور است که امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که از پوست گاو درست شده بود و این طبل در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند. البته به احتمال زیاد، طبل توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود به صدا در می‌آمد.

بیوگرافی جونگ ریو وون

در هر صورت، این مسئله موجب ترس و هراس همه اقوام و امپراطوری‌های همسایه بود. به طوری که ناکرانگ را کشوری مقدس می‌پنداشتند که طبل خدایان از آن محافظت می‌کند. موهیول، امپراتور گوگوریو، که در فکر تسخیر ناکرانگ بود به همراه پسرش هودونگ، نقشه‌ای می‌چیند تا با نابودی این طبل، راه تسخیر این امپراطوری هموار شود؛ پیش از این گوگوریو چند بار به خاک ناکرانگ تجاوز کرده بود اما هر بار به دلیل به صدا در آمدن طبل، نیروهای مدافع به موقع مانع از ورود مهاجمان می‌شدند.

هودونگ فرزند موهیول طبق نقشه به ناکرانگ فرار می‌کند و پناهنده سیاسی می‌شود. در این میان دختر دوم امپراطور چویری، لاهی، به هودونگ علاقه‌مند می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما علاقه اصلی هودونگ، دختر اول امپراتور (جا میونگ) است.

درخواست هودونگ از لاهی، پاره کردن طبل مقدس است. طبلی که جا میونگ محافظ آن است. سرانجام طبل در حالی‌که ارتش گوگوریو پشت مرز آماده حمله است، توسط لاهی پاره می‌شود و….

عکس های جونگ ریو وون و مادرش

عکس های بهاری از این بازیگر و ما در

 

 

 

 

بیوگرافی جونگ ریو وون

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=عکس-های-بهاری-پرنسس-جامیونگ-و-مادرش-بیرون-سریال-جامیونگ-گو!