تولیدات جدیدت پویانمایی رسانه ملی

سری جدید مجموعه « خروس زیرک، روباه کلک » در ۱۲قسمت ۱۲ دقیقه ‎ای در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

حکایت «خروس زیرک، روباه کلک» داستان مزرعه مادر بزرگی به نام گل بی بی است. گل بی بی یک زن روستایی مهربان و داناست که قصه ها و پندهای بسیاری می‌داند. این مادر بزرگ یک خروس به نام دُم طلا، یک سگ به نام اَبری، یک بز به نام شنگول و یک مرغ به نام حنا دارد. البته یک روباه هم در جنگل زندگی می کند که هربار کلکی سوار می کند تا بتواند دم طلا را شکار کند.

در جریان بگیر و ببندهای روباه و خروس، هر دفعه اتفاقی می افتد و مادر بزرگ با پند و اندرز و داستان های کهن ایرانی، حیوانات مزرعه را هوشیار می کند تا راه درست زندگی را پیدا کنند و فریب روباه کلک را نخورند.

مجموعه «جوانمردان» روایتی از تاریخ ایران است که مغولها با ایرانیان وارد جنگ شدند. در جریان این نبردها، سرداران ایرانی دلاوری ها و مقاومت هایی از خود نشان می دهند که درقالب پویانمایی، ایجاد حس فتوّت، جوانمردی، دلاوری و میهن دوستی را با انگیزه‌های ملی، مذهبی و حماسی به نمایش می گذارد.

فصل جدید «جوانمردان» یکی دیگر از برنامه های پویانمایی صباست که در ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه ای برای مخاطبین کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

انیمیشن «جوانمردان» حکایت دلاورانی با ایمان است که دائماً با آزمون مرگ دست و پنجه نرم می کنند تا نشان دهند این جهان، عالم بقا نیست و ایمان تنها راه نجات و بقاست.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

تولیدات جدیدت پویانمایی رسانه ملی

سری جدید مجموعه « خروس زیرک، روباه کلک » در ۱۲قسمت ۱۲ دقیقه ‎ای در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است. حکایت «خروس زیرک، روباه کلک» داستان مزرعه مادر بزرگی به نام گل بی بی است. گل بی بی یک زن روستایی مهربان و داناست که قصه ها و پندهای بسیاری می‌داند. این مادر بزرگ […] http://www.vatanfa.com/?s=تولیدات-جدیدت-پویانمایی-رسانه-ملی