دختر بچه فیلم قطار بوسان در آستانه ۱۸ سالگی اش کلی تغییر کرده +عکس و بیوگرافی

بیوگرافی کیم سو آن: کیم سو آن (به کره‌ای: 김수안؛ متولد ۲۷ ژانویه ۲۰۰۶) هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین نقش سینمایی خود را در پنج سالگی بازی کرد و از آن زمان در چندین فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرد. او در سطح بین المللی برای بازی در قطار بوسان (۲۰۱۶) شناخته شده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی کیم سو آن و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی کیم سو آن

کیم در سال ۲۰۱۱ پس از حضور در فیلم متاسفم، متشکرم برای اولین بارمورد توجه قرار گرفت. از آن زمان، او به یک بازیگر کودک مورد تقاضا در فیلم‌های مستقل و پرهزینه مانند Sprout (2013)، Mad Sad Bad (2014) و Coin Locker Girl تبدیل شد.

بیوگرافی کیم سو آن

در سال ۲۰۱۶، او برای بازی در نقش دختر شخصیت گونگ یو در فیلم زامبی پرفروش قطار به بوسان، شهرت بیشتری به دست آورد. در همان سال، او قراردادی انحصاری با آژانس مدیریت استعدادهای Blossom Entertainment امضا کرد.

او در سال ۲۰۱۷ در فیلم اکشن The Battleship Island با بازی دختر هوانگ جونگ مین بازی کرد. او جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در جوایز فیلم بیل دریافت کرد. او همچنین در Along With The Gods: The Two Worlds (2017) ظاهر شد.

حضور در فیلم قطار بوسان

قطار بوسان (به انگلیسی: Train to Busan) یک فیلم اکشن و دلهره‌آور دربارهٔ مردگان متحرک به کارگردانی یان سنگ-هو محصول سال ۲۰۱۶ سینمای کره جنوبی است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. ادامه این فیلم با عنوان شبه‌جزیره در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

کیم سو آن در قطار بوسان

زمانی که یک ویروس مرگبار زامبی در کره جنوبی شیوع پیدا می‌کند، تعدادی از مسافران قطار سئول به بوسان برای زنده ماندن با موانع سر راهشان دست و پنجه نرم می‌کنند و باید تلاش کنند که زنده بمانند تا به بوسان که پاک‌سازی شده، برسند. سوآن برای تولد خود از پدرش می‌خواهد که به بوسان بروند و با مادرش‌دیدار کندکه در همین حین این ویروس در کره پخش می‌شود و کل کره را در بر می‌گیرد

 

عکس های جدید کیم سو آن

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی کیم سو آن

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=دختر-بچه-فیلم-قطار-بوسان-در-آستانه-۱۸-سالگی-اش-کلی-تغییر-کرده-+عکس-و-بیوگرافی