سلفی خاص علیرام نورایی با سارا نیکای پایتخت

علیرام نورایی: علیرام نورایی که علاوه بر بازیگری، در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور داشته است، این روزها با اجرای برنامه مردان آهنین شبکه سوم سیما هر شب از قاب تلویزیون دیده می شود. از بحث مشتاق شدن کاربران به جستجو با موضوع عکس همسر علیرام نورایی و پسرش که عبور کنیم، یکی از عکسهایی که این روزها بدلیل همزمان شدن باز پخش سریال پایتخت از شبکه آی فیلم و حضور علیرام نورایی در برنامه مردان آهنین، پربازدید شده است، عکسی مشترکی است که در سالهای نه چندان دور ثبت شده.

بیشتر بخوانید: بازیگر داعشی سریال پایتخت ۵ بیرون سریال چقدر متفاوته+عکس های جدید و بیوگرافی

علیرام نورایی

علیرام نورایی

عکس که در آن علیرام نورایی در کنار بازیگران نقش سارا و نیکا در پایتخت و همینطور دیگر چهره های بینظیر و محبوب این مجموعه همچون احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو، نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه، علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی، سیروس مقدم کارگردان پایتخت، الهام غفوری تهیه کننده سریال و زنده یاد خشایار الوند نویسنده بینظیر سریال پایتخت، قابی خاطره انگیز را ثبت و منتشر کرده بود.

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش نوجوانی پرنسس جامیو در ۲۵ سالگی اش+عکس و بیوگرافی

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

سلفی خاص علیرام نورایی با سارا نیکای پایتخت

علیرام نورایی: علیرام نورایی که علاوه بر بازیگری، در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور داشته است، این روزها با اجرای برنامه مردان آهنین شبکه سوم سیما هر شب از قاب تلویزیون دیده می شود. از بحث مشتاق شدن کاربران به جستجو با موضوع عکس همسر علیرام نورایی و پسرش که عبور کنیم، یکی […] http://www.vatanfa.com/?s=سلفی-خاص-علیرام-نورایی-با-سارا-نیکای-پایتخت