آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از ۱۰ ثانیه حل کنید!؟

تست هوش تصویری با اعداد : با این تست هوش ریاضی توانایی های فکری خود را ارزیابی کنید. این چالش برای تمرین و ارزیابی مغز شما در کمتر از ۲۰ ثانیه طراحی شده است! پازل های ریاضی به طور فعال هوش شما را تحریک می کنند، واکنش شناختی شما را بهبود می بخشند و استعداد فکری شما را توسعه می دهند. با انجام این تست سریع، ذهن خود را درگیر تمرینی جذاب می کنید که مهارت های منطقی و ریاضی را تقویت می کند.

مزایای پازل برای سلامت روان غیرقابل انکار است. آنها علاوه بر لذت بردن، تولید انتقال دهنده های عصبی را افزایش می دهند و در عین حال تمرکز و حافظه را بهبود می بخشند. بنابراین، آیا آماده به چالش کشیدن مغز خود هستید؟ اکنون خود را بیازمایید و در یک چشم به هم زدن جنبه های متعدد هوش خود را کشف کنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش تصویری با اعداد همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی: آیا می توانید دو پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

تست هوش تصویری با اعداد

در این پازل، شما باید با یک سری اعداد روبرو هستید، که هر کدام یک سرنخ مهم برای مشکل نهایی را نشان می دهد. هر معادله به یک پاسخ منحصر به فرد منتهی می شود، اما آزمون یافتن منطق زیربنایی است. اعداد مانند تکه‌هایی از یک پازل ریاضی هستند و ماموریت شما رمزگشایی الگویی است که آنها را متحد می‌کند. اگر بتوانید پاسخ معادله آخر را پیدا کنید، این آزمون را قبول کرده اید. زمان فشار بیشتری وارد می کند، زیرا محدودیت ۲۰ ثانیه اعمال می شود. این به شما امکان می دهد سرعت و کارایی خود را ارزیابی کنید.

برای حل سریع این تست، این نکات استراتژیک را بکار ببرید. ابتدا اعداد ارائه شده را در سریع ترین زمان ممکن تجزیه و تحلیل کنید و دنباله ها را شناسایی کنید. پاسخ‌ها از یک منطق از پیش تعیین‌شده پیروی می‌کنند، مانند پیشروی حسابی یا تناوب اعداد. در مرحله بعد، روی اعداد کلیدی تمرکز کنید که ممکن است یک قانون اساسی را نشان دهند، مانند مربع، مضرب، یا اعداد زوج/فرد.

برای مدت طولانی روی یک معادله درنگ نکنید، اگر به نظر می رسد خیلی پیچیده است، به سراغ معادله بعدی بروید، سپس تا زمانی که زمان اجازه می دهد به آن بازگردید. سرعت تفکر شما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: آزمون قدرت تمرکز: تفاوتهای دو تصویر پاندا را در ۸ ثانیه شناسایی کنید!

تست هوش تصویری با اعداد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش تصویری با اعداد

آیا هنوز به دنبال یافتن پاسخ در عبارت آخر جدول هستید؟ آیا هنوز نتوانسته اید الگوی موجود میان دیگر عبارت ها در جدول را پیدا کنید؟ بهتر است بیشتر تلاش کنید. ۲۰ ثانیه دیگر فرصت دارید تا توانائیهای خود را بیشتر ارزیابی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

به نابغه هایی که با موفقیت اسرار را کشف کردند، تبریک می گویم! شما منطق پشت عبارات را به خوبی شناسایی کرده اید و پاسخ صحیح را پیدا کرده اید که ۹۹ است. چابکی ذهنی و بینش شما قابل تحسین است و این مسئله هوش استثنایی شما را نشان می دهند.

۳ ۲ ۷

(۳×۲) + ۱ = ۷

۵ ۴ ۲۳

(۵×۴) + ۳ = ۲۳ 

۷ ۶ ۴۷

(۷×۶) + ۵ = ۴۷ 

۹ ۸ ۷۹

(۹×۸) + ۷ = ۷۹ 

۱۰ ۹ ۹۹

(۱۰×۹) + ۹ = ۹۹ 

شاید بپسندید: کدومیکی هیچ نقشی در ساخت لانه سگ نداشته، اما میخاد زرنگ بازی دربیاره!؟

پاسخ تست تصویری با اعداد

 

امیدوارم از تست هوش تصویری با اعداد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 همسر مرد را در بین ربات ها شناسایی کنید!

تست قدرت تمرکز: در تصویر، نکته مخفی ترسناک را پیدا کنید!

چیستان:اگر فردی آدم سرشناسی باشد،او چه‌کاره است!؟

آزمون تمرکز: چه اشکال یا اشکالاتی در تصویر کلینیک دامپزشکی دیده می شود!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=آیا-می-توانید-این-معمای-ریاضی-را-در-کمتر-از-۱۰-ثانیه-حل-کنید!؟