مجموع دو توپ نخی رنگی در عبارت آخر چند می شود!

آزمون هوش ریاضی با توپ نخی: آیا می توانید آخرین عبارت در آزمون ریاضی با توپ نخی را در ۱۰ ثانیه یا کمتر حل کند؟ آیا آماده اید تا قدرت مغز خود را آزمایش کنید؟ ببینید آیا می توانید آخرین عبارت را در حداکثر ۱۰  حل کنید یا خیر! بیایید ببینیم آیا آنچه را که لازم است دارید یا نه!؟ یعنی هوش ریاضیاتی. چالش امروز حل آخرین عبارت با توپ های نخی رنگی است. بیان مشکل در تصویر زیر خلاصه شده است. میتونی حلش کنی؟ با مجله خبری چشمک و آزمون هوش ریاضی با توپ نخی همراه شوید.

معماهای منطقی و فکری همیشه راهی عالی برای تیز ماندن و تمرین ذهن شما هستند. با تکیه بر توانایی های تحلیلی و حل مسئله شما، آنها می توانند به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی خود را تمرین کنید و در عین حال کمی سرگرم شوید. بنابراین، آیا برای این چالش آماده هستید؟ بیایید ببینیم چقدر خوب می توانید انجام دهید! شما با چالش حل چهار معادله روبرو شده اید که در آن اعداد با توپ های پشمی جایگزین شده اند.

شاید بپسندید: چیستان: نام گلی است که با حذف کردن حرف اولش بر روی آب شناور می شود…؟

آزمون هوش ریاضی با توپ نخی

این چالش از شما می‌خواهد که ارزش توپ پشم آبی، توپ پشم بنفش و توپ پشم نارنجی را پیدا کنید تا معادله آخر را حل کنید. چالش در سطح آسانی است و با محاسبات و منطق ساده قابل حل است. برای حل این چالش، باید به هر معادله نگاه کنید تا متوجه شوید که آن توپ های پشمی چه چیزی را نشان می دهند.

هنگامی که مقادیر توپ های پشمی را فهمیدید، می توانید از آنها برای حل آخرین معادله استفاده کنید. آموزش ذهن منطقی برای حل آخرین معادله ضروری است. این به این دلیل است که معادله نیاز به توانایی تفکر منطقی، انتقادی و تحلیلی دارد تا بتواند راه حل را پیدا کند. این شامل کار منطقی روی یک مسئله، درک روابط بین اعداد و عملیات، تجزیه و تحلیل داده ها و سپس رسیدن به نتیجه است.

این نوع تفکر برای موفقیت نیاز به تمرین و آموزش دارد. با تمرین منظم، می‌توان مهارت‌های تفکر منطقی را توسعه داد که به آنها کمک می‌کند مشکلات پیچیده را به راحتی حل کنند. با آموزش ذهن منطقی خود، می توانید حلال مشکل بهتری شوید و دانش لازم برای مقابله با چالش برانگیزترین معادلات را داشته باشید.

شاید بپسندید: از میان این ۶ گونه دریایی انتخاب کنید و کشف کنید چه اندازه عمیق و متفکرید!

آزمون هوش ریاضی با توپ نخی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون هوش ریاضی با توپ نخی

آیا راه حل را پیدا کرده اید؟ اگر فکر می کنید دارید، بیایید بررسی کنیم که آیا درست می گویید! روی لینک صفحه بعد کلیک کنید و بیایید با هم بفهمیم! بازی های فکری یک راه عالی برای تمرین دادن به مغز و تقویت مهارت های منطقی و حل مسئله است. آن‌ها ما را به فکر راه‌حل‌های خلاقانه برای مشکلات پیچیده دعوت می‌کنند و ما را به تفکر خارج از چارچوب تشویق می‌کنند.

.

.

.

.

 

.

 

.

جواب آزمون هوش ریاضی با توپ نخی: بازی های فکری می توانند به بهبود حافظه، افزایش تمرکز و حتی افزایش توانایی ما در تفکر انتقادی کمک کنند. پاسخ  ۹ است! در زیر عکس توضیح می دهیم.

x+x=6

۲x=6

x=3

y+3=7

y=7-3

y=4

z-4=2

z=2+4

z=6

z+x=6+3=9

به شما تبریک می گویم اگر توانستید این چالش را در کمتر از ۱۰ ثانیه حل کنید.

شاید بپسندید: پاسخ عبارت ریاضی ۵+۳×۰-۴=؟ چند است!؟ | فکر نکن ساده است!

پاسخ آزمون ریاضی با توپ نخی

امیدوارم از آزمون هوش ریاضی با توپ نخی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش: عدد بعدی در عبارت ۷، ۱۴، ۲۸، ۵۶، ۱۱۲، ؟ چیست!؟

داستان بز حسود و الاغ سخت کوش | حکایت بز حسودی که حسادت، سرش را به باد داد!

قابل توجه نابغه های ریاضی: اعداد گمشده هرم را در کمتر از ۲۰ ثانیه پیدا کنید!

چیستان: چگونه ممکن است که یک فرد ۹۰ روز نخوابد، ولی همچنان سرحال باشد!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=مجموع-دو-توپ-نخی-رنگی-در-عبارت-آخر-چند-می-شود!